نوبتی هم باشد نوبت الهیار است
نوبتی هم باشد نوبت الهیار است
تیم فوتبال فنرباهچه ترکیه امشب در تورنمنت آئودی کاپ در حالی به دیدار بایرن مونیخ می‌رود که احتمالاً مهاجم ایرانی این تیم در این دیدار به میدان خواهد رفت.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  چه خبری می‌تواند از این بهتر باشد که ستاره جوان ایرانی تیم فوتبال فنر باهچه ترکیه رود درروی مانوئل نویر قرار می‌گیرد و چه قدر خوشحال‌کننده است که درعین‌حال او بتواند دروازه کاپیتان تیم ملی آلمان را باز کند. درست همان کاری که درست ۱ دقیقه بعد از حضورش در زمین در مقابل “هرتا برلین” آلمان انجام داد. او با اولین ضربه‌اش به توپ (FIRST TOUCH) قفل دروازه “توماس کرافت” را باز کرد تا رفته‌رفته خودش را در ترکیب اصلی این تیم معتبر ترکیه پیدا کند. جوان اول فوتبال ایران که پیش از شروع این تورنمنت که به AUDI CUP) ) مشهوراست به‌عنوان یکی از پدیده‌های این جام نامش در کنار “رودریگو” از رئال مادرید، “فیت آرپ” از بایرن مونیخ، “الیور اسکیپ” از تاتنهام در پوستر رسمی این مسابقات آمده بود نشان داد بی‌جهت نیست که در چنین سطحی فوتبالش را دنبال می‌کند.

الهیار امشب در برابر یکی از بهترین تیم‌های دنیا به میدان خواهد رفت که می‌تواند در صورت درخشش در این بازی نگاه سران فوتبال بایرن مونیخ را به خود جلب کند، همان کاری که پیش‌ازاین علی دایی، وحید هاشمیان، و علی کریمی انجام دادند تا بلیت سفر به مونیخ را در آینده رزرو کرده باشد.

مهاجمان ایرانی همواره نشان داده‌اند راه گشودن دروازه غول‌های باواریا را به‌خوبی بلدند و حالا امشب نوبت به الهیارصیاد منش رسیده است تا بعد از دایی و هاشمیان و سردار آزمون چهارمین بازیکنی باشد که به این افتخار نائل بیاید.

ارسون یانال سرمربی تیم فوتبال فنر باهچه به‌احتمال‌قوی امشب رأس ساعت ۲۳ صیاد منش را در ترکیب اصلی به میدان خواهد فرستاد که در این صورت ثانیه به ثانیه حضورش در این بازی می‌تواند برای او به‌منزله سکوی پرتابی برای دوران فوتبالی او باشد.

نکته جالب‌توجه می‌تواند این باشد که فنرباهچه در صورت پیروزی و یا شکست در این دیدارمی تواند به دیدار رئال مادرید و تاتنهام برود که حضور در مقابل هرکدام از این تیم‌ها فرصتی است که این جوان شایسته باید غنیمت بشمارد.

  • منبع خبر : ورزش سه