نوروزبیگی با سه فیلم در فجر ۳۸
نوروزبیگی با سه فیلم در فجر ۳۸
جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما از انجام آخرین مراحل فنی سه فیلم سینمایی «خون شد»، «عنکبوت» و «کشتارگاه» خبر داد.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما با اشاره به فیلم‌هایی که این روزها تهیه‌کنندگی آن‌ها را برعهده دارد، گفت: در سال جاری تهیه‌کنندگی آثاری چون فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی را برعهده داشتم که هر ۳ مورد، فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مونتاژ این فیلم‌ها تمام شده است و در مرحله صداگذاری و موسیقی قرار دارند، بیان کرد: صداگذاری «عنکبوت» توسط علیرضا علویان در حال انجام است، موسیقی فیلم نیز توسط حامد ثابت ساخته می‌شود.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: صداگذاری «خون شد» توسط اسحاق خانزادی انجام می‌شود و موسیقی آن نیز توسط ستار اورکی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه صداگذاری «کشتارگاه» توسط مهرشاد ملکوتی در حال انجام است، ادامه داد: هر ۳ فیلم موردنظر به‌زودی آماده و به جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود.

نوروزبیگی در پایان با اشاره به ارائه نسخه دی‌سی‌پی فیلم‌ها به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، گفت: اینکه نسخه دی‌سی‌پی فیلم‌ها به دفتر جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود، تصمیم خوبی است و مانع از انتشار غیرقانونی فیلم‌ها شده و امنیت اثر مورد نظر بالا می‌رود.

  • منبع خبر : مهر