نون.خ ۲ کلید خورد
نون.خ ۲ کلید خورد
فصل دوم سریال تلویزیونی «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی شب گذشته ۱۲ آذرماه در لوکیشنی در کرمانشاه کلید خورد.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد فصل دوم سریال «نون.خ» که برای پخش در ماه رمضان سال ۹۹ آماده می‌شود به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی کلید خورد.”نون.خ ۲ کلید خورد”

فصل اول این سریال نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد و حالا عوامل، تصویربرداری فصل دوم این سریال را آغاز کرده‌اند.

شب گذشته ۱۲ آذرماه سکانس‌هایی از این سریال تصوویربرداری شده و عوامل به صورت شب کار و تا صبح امروز در حال ضبط اولین سکانس‌ها از فصل جدید این مجموعه بوده‌اند.

سریال «نون.خ» توسط امیر وفایی و محمد تنابنده به نگارش درآمده و بخشی از بازیگران فصل قبلی در این فصل نیز حضور دارند.

بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و… در فصل اول این سریال در نوروز ۹۸ به ایفای نقش پرداختند.

در صحنه‌هایی که شب گذشته تصویربرداری شده است برخی از بازیگران اصلی که پیش از این هم در بخش‌های کردنشین سریال بوده‌اند، حضور داشتند.

استاندار کرمانشاه با استقبال از ساخت سری دوم مجموعه تلویزیونی “نون.خ”، نون.خ ۲ گفت: ما خوشحالیم که صداوسیما با سریال خودش به قوم کرد توجه می‌کند و امیدوارم این توجه با نمایش لباس و سبک زندگی و مناطق بکر این منطقه از کشور  توأمان شود.

این تفاهمنامه و رسمی شدن زمان تصویربرداری سریال “نون. خ” ۲ در حالی انجام شد که ایام سالروز زلزله کرمانشاه و هفته وحدت است و استاندار کرمانشاه از تلاش‌های رسانه ملی در ایام زلزله این شهر تشکر کرد.

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال “نون.خ” با اعلام زمان شروع تصویربردار گفت: پنجم آذرماه در پاوه کار را کلید می‌زنیم؛ چند بازیگر اصلی و فرعی باید اضافه شوند که هنوز دنبالشانیم. هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم و در ایام کلید زدن و شروع فیلمبرداری، قطعی می‌شوند. بازیگران فصل اول “نون.خ” همگی در فصل دوم هم کنار ما هستند.

وی درباره لوکیشن‌های این سریال گفت: ما حدوداً نیمی از سریال را در مناطق پاوه، کرمانشاه، روستایی به نام کندوله، کردستان، ارومان تصویربرداری و به تهران و شمال کشور هم خواهیم رفت.

  • منبع خبر : مهر