نکونام: سپاهان همه چیز دارد و ما هیچ نداریم!/ قرار نیست باخت به تیم‌های بزرگ عادت شود
نکونام: سپاهان همه چیز دارد و ما هیچ نداریم!/ قرار نیست باخت به تیم‌های بزرگ عادت شود
سرمربی استقلال می‌گوید سپاهان در دو بازی گذشته خود ۵ گل زده بود اما مقابل استقلال موقعیتی نداشت.

سرمربی استقلال می‌گوید سپاهان در دو بازی گذشته خود ۵ گل زده بود اما مقابل استقلال موقعیتی نداشت.

به گزارش ایسنا، استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر با یک گل مقابل سپاهان شکست خورد. خبرنگاران اصفهانی در اعتراض به مصدومیت دو عکاس به علت پرتاب اشیا از سمت سکوهای مربوط به استقلال، نشست خبری نکونام را تحریم کردند. نکونام، سرمربی استقلال در شروع نشست خبری این دیدار اظهار کرد: اتفاقی که افتاد، ما را هم ناراحت کرد. جان همه برای ما عزیز است، ولی به هر حال این اتفاق تقصیر کسی نیست. من باید درباره بازی صحبت  کنم.

او اضافه کرد: با توجه به زمین بدی که امسال باشگاه سپاهان دارد می‌دانستیم سپاهان رو به مستقیم بازی کرده و بازی را با نفرات قد شروع کرد، اما توانستیم آن را کنترل کنیم.

قبل از پنالتی، بازیکن سپاهان خطا کرد

نکونام با تاکید بر اینکه هر دو تیم در نیمه نخست موقعیت نداشتند، افزود: تیم ما یک موقعیت داشت. اما سپاهان در یک ضربه ایستگاهی که به نظرم قبل از آن توپ اوت شده بود، به پنالتی رسید. البته قبل از پنالتی هم بازیکن ما را هُل دادند و امیدوارم کارشناسان به حق و جوانمردانه درباره آن صحبت کنند و تحت تأثیر چیزی قرار نگیرند.

او خاطر نشان کرد: سپاهان در این بازی حتی یک موقعیت گل هم نداشت. ما نیمه دوم سوار بر بازی بودیم و تیمی که به تراکتور و ذوب‌آهن پنج گل زده بود، در برابر استقلال حتی یک موقعیت هم نداشت. می‌توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم، اما نکردیم.

قرار نیست باخت در بازی‌های بزرگ عادت شود

جواد نکونام درباره باخت استقلال مقابل تیم‌های بزرگ از فصل قبل تا الان که به نظر تبدیل به یک عادت برای  این تیم شده است، توضیح داد: تنها درباره یک بازی صحبت می‌کنم، زیرا من الان سرمربی این تیم هستم و مطمئن باشید این اتفاق امسال نخواهد افتاد. به اتفاقات فوتبال فصل کاری ندارم و من مسئول فنی امسال هستم.

سپاهان وقت تلف می‌کرد

وی افزود: امسال این سپاهان قوی‌تر از پارسال را مجبور کردیم که وقت تلف کند، تحت فشار باشد و دفاعی بازی کند.

سپاهان همه چیز دارد و ما هیچ نداریم

نکونام تاکید کرد: اینکه بازی را باختیم طبیعی است. آن‌ها همه چیز دارند، ما هیچ‌ چیز نداریم، حتی هوادار. سپاهان با این تعداد هوادار در زمین خود میزبان بود و ما مهمان بودیم. در استادیوم آزادی هم مهمان هستیم. چه بیرون از خانه و چه در خانه مهمان هستیم. پس چه داریم؟ پول داریم؟ نداریم! به اندازه سپاهان بازیکن داریم؟ نداریم!

سرمربی استقلال یادآور شد: در بحث فنی شایستگیمان را نشان دادیم و روی یک اشتباه باختیم.