نیمار: برای جانشینی رونالدو راهی مادرید نخواهم شد
نیمار: برای جانشینی رونالدو راهی مادرید نخواهم شد

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن تاکید کرد که برای جانشینی رونالدو راهی رئال نخواهد شد و برای فوق ستاره پرتغالی در یوونتوس آرزوی موفقیت کرد.نام نیمار حول رئال مادرید سال هاست که شنیده می‌شود. این شایعه پس از انتقال نیمار به بارسا به اتمام رسید ولی با جدایی او از بارسا، بار دیگر این شایعات […]

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن تاکید کرد که برای جانشینی رونالدو راهی رئال نخواهد شد و برای فوق ستاره پرتغالی در یوونتوس آرزوی موفقیت کرد.نام نیمار حول رئال مادرید سال هاست که شنیده می‌شود. این شایعه پس از انتقال نیمار به بارسا به اتمام رسید ولی با جدایی او از بارسا، بار دیگر این شایعات شدت گرفت. پس از اینکه رونالدو رئال مادرید را ترک کرد، شایعات حضور نیمار به جای او به اوج خود رسید ولی حال نیمار این موضوع را به کل رد کرد.

او در پاسخ به سوالات در مورد اینکه آیا جانشین رونالدو در مادرید خواهد شد یا نه، گفت:” من با احتمال صد در صد در پاری سن ژرمن خواهم ماند.همچنین برای رونالدو در فصل جدید فوتبالش آرزوی موفقیت دارم.”

ستاره برزیلی به علت شرکت در جام جهانی، دیرتر از دیگر بازیکنان تیمش به تمرینات اضافه خواهد شد. او سه ماه آخر فصل گذشته را به علت مصدومیت از دست داد و در اردوی برزیل بود که بار دیگر به میادین بازگشت.”