نیمار به پی اس جی: با بارسا مذاکره نکنید، می مانم!
نیمار به پی اس جی: با بارسا مذاکره نکنید، می مانم!
نشریه فرانسوی اکیپ ادعا کرد که نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، با عقب نشینی از موضع قبلی اش، به مدیران این باشگاه اعلام کرد که در پارک دو پرنس می ماند.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  نیمار که در تابستان ۲۰۱۷ با انتقالی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد، بعد از دو فصل ناامیدکننده در پاریس، قصد بازگشت به نوکمپ را داشت و این موضوع را به اطلاع توماس توخل و مدیران پاری سن ژرمن رساند.

به همین دلیل دو باشگاه در چند هفته اخیر مذاکرات متعددی داشتند و حتی امروز گفته می شد که گشایش هایی در مذاکرات در فاصله دو روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات ایجاد شده بود.

اما اکنون نشریه اکیپ ادعا کرد که این ستاره برزیلی به مدیران پی اس جی اعلام کرده که دیگر قصد جدایی از این باشگاه را ندارد و از آنها خواست مذاکرات با بارسا را متوقف کنند. این اتفاق پس از آن رخ داد که روز گذشته مدیران بارسا به نیمار اعلام کردند خریدن او در برای آنها با شرایط پی اس جی ممکن نیست.

او فردا پاریس را به مقصد ایالات متحده ترک می کند تا در اردوی تیم ملی برزیل شرکت کند و به همین دلیل تصمیم گرفت پیش از آن، آخرین تصمیمش را به اطلاع مدیران پی اس جی برساند.

  • منبع خبر : ورزش سه