هواداران رئال مادرید،دوست ندارند نیمار جایگزین رونالدو شود
هواداران رئال مادرید،دوست ندارند نیمار جایگزین رونالدو شود

رفتار هواداران رئال مادرید در بازی دیشب (یک‌شنبه) در سانتیاگوبرنابئو نشان داد آنها دوست ندارند نیمار جایگزین کریستیانو رونالدو در تیمشان شود. به نقل از آس، کریستیانو رونالدو بدون در نظر گرفتن آمار گلزنی فاجعه بارش در این فصل لالیگا یک فوتبالیست خاص است. مهاجم رئال مادرید در ۴۲۴ بازی توانسته است ۴۱۹ گل به ثمر […]

رفتار هواداران رئال مادرید در بازی دیشب (یک‌شنبه) در سانتیاگوبرنابئو نشان داد آنها دوست ندارند نیمار جایگزین کریستیانو رونالدو در تیمشان شود.

به نقل از آس، کریستیانو رونالدو بدون در نظر گرفتن آمار گلزنی فاجعه بارش در این فصل لالیگا یک فوتبالیست خاص است. مهاجم رئال مادرید در ۴۲۴ بازی توانسته است ۴۱۹ گل به ثمر برساند. هوشمندی مهاجم پرتغالی از کسی پنهان نیست. به نظر می‌رسد بازیکن شماره هفت مادرید برایش اهمیتی ندارد دیگران چه نظری درباره او دارند. رونالدو خود را بهترین بازیکن تاریخ می‌داند. او تنها می‌خواهد رییس باشگاه و هواداران ارزش آماری که به ثبت رسانده است را بدانند. مهاجم پرتغالی به فرانس فوتبال گفت‌: فراموشی هواداران مادرید برایم ناخوشایند است.

رونالدو می‌خواهد مادرید را ترک کند اما هواداران در بازی یک‌شنبه تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا هنگام اعلام شدن نامش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو او را هو نکردند.

مهاجم مادرید رفتار زشتی در طول بازی دیشب داشت. او پس از گل نخست گرت بیل خوشحالی نکرد و به داور اعتراض کرد چون معتقد بود در محوطه جریمه رویش خطا شده است. با این حال هو نشد. او در دقیقه ۷۲ یک موقعیت خوب را از دست داد اما تماشاگران اعتراض نکردند.

ستاره پرتغالی دائما در سانتیاگوبرنابئو تشویق می‌شد. چیزی در میان تماشاگران تغییر کرده بود. آنها برای نخستین بار مهاجم پرتغالی را هو نکردند. هواداران تنها خواسته‌ ستاره تیمشان یعنی هو نشدن را انجام دادند و به نظر می‌رسد دوست ندارند نیمار جایگزینش در رئال مادرید شود.

از طرفی رونالدو پس از این پیروزی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: به پیش رئال مادرید.

دبل و سه امتیاز مهم

۷۸ ‌دقیقه طول کشید تا مهاجم مادرید گلزنی کند. او پس از گل خوشحالی نکرد. چهره ناراضی رونالدو یادآور سال ۲۰۱۲ بود که در آن بازی مقابل گرانادا دبل کرد و پس از بازی گفت‌: ناراحت هستم.

او برای گلزنی خودش را به خطر انداخت و هنگام ضربه سر با بازیکن دپورتیوو لاکرونیا برخورد کرد و به شدت از ناحیه صورت آسیب دید. در سال ۲۰۱۲ مقابل ختافه دیوید ناوارو با آرنج به او ضربه زد اما مادرید در هر دو بازی توانست سه امتیاز کامل را کسب کند.

دیشب سانتیاگوبرنابئو پس از همه این اتفاق‌ها پیش از جدایی احتمالی ستاره پرتغالی دوباره اعلام کرد که “رونالدو دوستت داریم.”