نیکولا: انصاری‌فرد شماره ۲ را به المپیاکوس می‌آوریم
نیکولا: انصاری‌فرد شماره ۲ را به المپیاکوس می‌آوریم

مفسر و خبرنگار ویژه تیم المپیاکوس یونان گفت: با جذب احسان حاج‌صفی به سراغ انصاری‌فرد دوم می‌رویم.  به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، بازیکنان تیم المپیاکوس پس از استراحت چند روزه بابت مراسم کریسمس آماده بازگشت به تمرینات برای نیم‌فصل دوم سوپر لیگ فوتبال یونان می‌شوند. این باشگاه مشغول تقویت تیم فوتبال خود و […]

مفسر و خبرنگار ویژه تیم المپیاکوس یونان گفت: با جذب احسان حاج‌صفی به سراغ انصاری‌فرد دوم می‌رویم.

 به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، بازیکنان تیم المپیاکوس پس از استراحت چند روزه بابت مراسم کریسمس آماده بازگشت به تمرینات برای نیم‌فصل دوم سوپر لیگ فوتبال یونان می‌شوند. این باشگاه مشغول تقویت تیم فوتبال خود و خروج برخی از بازیکنان با نظر تاکیس لمونیس (سرمربی) از فهرست است.

نیکولا کوپولوس، مفسر مطرح فوتبال یونان و خبرنگار ویژه حوزه المپیاکوس در این رابطه به رادیو ورزش این کشور گفت: اولین خرید زمستانی تیم المپیاکوس احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس است. اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد انصاری‌فرد شماره ۲ را در اختیار خواهیم داشت. ملی‌پوش ایرانی که از نیوازمیرنا برای دومین‌بار به المپیاکوس خواهد آمد. احسان حاج‌صفی می‌تواند در چند پست بازی کند و ۹۰ بازی برای تیم ملی ایران انجام داده است. او علاوه بر بازی در کناره‌های زمین در میانه‌های خطوط نیز توانایی بازی دارد. بیایید منتظر پیشرفتش باشیم.