هایلایت اینستاگرام چیست؟ (۳ راز ناگفته)
هایلایت اینستاگرام چیست؟ (۳ راز ناگفته)
اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی و پلتفرم اشتراک گذاری محتوایی تصویری همواره تلاش کرده تا امکانات و ویژگی های خاص و منحصر فردی را به اپلیکیشن خود اضافه کند و در همین راستا شاهد به وجود آمدن قابلیت جدیدی در این شبکه اجتماعی به نام هایلایت هستیم. در همین راستا در این منطقه قصد داریم تا شما را با هایلایت اینستاگرام آشنا کرده و در رابطه با امکانات این بخش از اینستاگرام توضیحات جامع و کاملی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این ویژگی بسیار مهم صحبت کنیم.

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد اگر بخواهیم نگاهی به قابلیت هایلایت اینستاگرام بیاندازیم باید به این نکته توجه کنید که استوری های اینستاگرام بعد از گذشت ۲۴ ساعت به صورت اتوماتیک و خودکار پاک شده و دیگر قابل دیدن از سوی سایر کاربران نیستند اما اینستاگرام به منظور حل این مشکل تلاش کرده تا فضایی را فراهم کند تا افراد بتوانند با هایلایت کردن استوری های قبلی خود در پروفایل خود، استوری ها را برای همیشه به اشتراک گذاشته و امکانی را فراهم کنند تا سایر کاربران بعدها نیز بتوانند این استوری ها را مشاهده کنند. در واقع شما می توانید با هایلایت کردن استوری های خود و همچنین خرید بازدید اینستاگرام تعداد مخاطبین صفحه خود را افزایش داده و امکانی را فراهم کنید تا استوری های شما توسط حجم بیشتری از کاربران دیده شود.

نکته مهمی که باید بدانید این است که پس از استفاده از هایلایت اینستاگرام دقیقاً زمانی که کاربران بر روی آن کلیک می کنند، می توانند اقدام به مشاهده هایلایت ها با فرمتی شبیه به استوری اینستاگرام کنند.

مزایا هایلایت اینستاگرام

افرادی که قصد دارند تا از ویژگی و امکان هایلایت اینستاگرام استفاده کنند، ممکن است این سوال بسیار مهم را مطرح کنند که انجام این فرایند چه مزایایی دارد؟ به منظور پاسخ به این سوال می توان به نکات زیر اشاره کرد:

ذخیره دائم استوری ها

اگر بخواهیم نگاهی به مهم ترین ویژگی هایلایت اینستاگرام بیاندازیم باید گفت که استفاده از این ویژگی و قابلیت باعث می شود تا شما بتوانید استوری های مورد علاقه خود را به صورت دائمی ذخیره کرده و امکانی را فراهم کنید تا همه کاربران در هر زمانی بتوانند این استوری ها را مشاهده کنند.

پیش از آن که قابلیت هایلایت به اینستاگرام اضافه شود استوری های گرفته و به اشتراک گذاشته می شد، پس از ۲۴ ساعت به صورت کامل پاک می شدند و به همین دلیل امکان تماشای آن ها برای کاربران به صورت مستقیم وجود نداشت اما حالا با قابلیت هایلایت شما قادر خواهید بود تا استوری های مورد نظر خود را هایلایت کرده و اجازه دهید تا کاربران در هر زمانی که علاقه مند بودند، بتوانند آن ها را مشاهده کنند.

افزایش جذابیت بصری صفحه

یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتی اگر با انجام فرآیندهای چون خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید لایک اینستاگرام افراد بسیار زیادی را جذب صفحه خود کنید، اگر صفحه شما تولید محتوا ارزشمندی نداشته باشد پس از مدتی کاربران اقدام به ترک صفحه شما کرده و فالوور های خود را از دست می دهید.

به منظور حل این مشکل باید گفت اگر شما بتوانید صفحه اینستاگرام خود را جذاب نگه داشته و اقدام به اشتراک گذاری محتوا های ارزشمند کنید، کاربران بیشتری جذب صفحه شما خواهند شد و در کنار خرید فالوور اینستاگرام می توانید اقدام به بدست آوردن فالوور های ارگانیک و طبیعی در این شبکه اجتماعی کنید. یکی از کارهای بسیار مهمی که به منظور افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام خود می توانید انجام دهید، استفاده از قابلیت هایلایت در اینستاگرام است. در واقع شما می توانید استوری های جذاب و خاص خود را هایلایت کرده و این امکان را فراهم کنید تا کاربران و فالوورهای شما در هر زمانی بتوانند به این استوری ها دسترسی پیدا کنند.

نکات مهم برای استفاده از هایلایت اینستاگرام

اگر بخواهیم در مورد اصول استفاده از هایلایت اینستاگرام توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم باید گفت که بهتر است تا به منظور استفاده از هایلایت تنها استوری هایی را انتخاب کنید که به نظرتان جذابیت و ارزش ذخیره دائم را دارند .مسئله مهمی که باید بدانید این است که اگر شما حجم بسیار زیادی از استوری را هایلایت کنید، مسلماً ارزش این بخش از صفحه اینستاگرام شما از دست می رود. در همین راستا پیشنهاد ما این است که به منظور افزایش جذابیت صفحه خود پس از انجام کارهایی چون خرید بازدید اینستاگرام و یا خرید فالوور اینستاگرام حتماً توجه بسیار زیادی در استفاده بهینه و اصولی از هایلایت اینستاگرام داشته باشید.

مسئله دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که تفاوت اصلی که بین هایلایت و استوری وجود دارد این است که شما نمی توانید پس از هایلایت کردن یک محتوا تعداد بازدید های آن را مشاهده کنید و در واقع با خرید بازدید اینستاگرام نیز تعداد بازدیدها هایلایت های شما افزایش پیدا نمی کند. توجه به این مسئله بسیار مهم باعث می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از امکان هایلایت در صفحه خود استفاده کرده و از مزایای این ویژگی بسیار مهم شبکه اجتماعی اینستاگرام بهره مند شوید.

جمع بندی مطلب هایلایت اینستاگرام چیست

در این مطلب نگاهی به ویژگی هایلایت اینستاگرام انداخته و در رابطه با امکانات این شبکه اجتماعی توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می کند تا بتوانید به طور کامل از هایلایت اینستاگرام استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن از این ویژگی بسیار مهم بهره ببرید. توجه به نکات گفته شده و شما باید کند تا به منظور بهبود وضعیت صفحه اینستاگرام، در کنار انجام فرآیندهایی چون خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام از امکانات و مزایای هایلایت نیز استفاده کرده و به بهبود و رشد صفحه خود کمک بسیار زیادی کنید. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتما استفاده درست و اصولی از قابلیت هایلایت اینستاگرام را در برنامه خود قرار دهید تا بتوانید از این ویژگی و امکان بسیار مهم برای بهبود صفحه خود استفاده کرده و باعث افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام تان شوید. اگر هم به دنبال خرید بازدید اینستاگرام بودید می توانید از خدمات بازدید سایت هایپرفالو استفاده کنید.