هدف نخست تیم‌ملی واترپلو مدال بازی‌های آسیایی است
هدف نخست تیم‌ملی واترپلو مدال بازی‌های آسیایی است
مدیر فنی صربستانی تیم‌ملی واترپلو ایران با تاکید بر این که هدف نخست تیم ملی کسب مدال بازی‌های آسیایی است، گفت: قطعا طی دو ماه آینده برای تحقق این هدف، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

مدیر فنی صربستانی تیم‌ملی واترپلو ایران با تاکید بر این که هدف نخست تیم ملی کسب مدال بازی‌های آسیایی است، گفت: قطعا طی دو ماه آینده برای تحقق این هدف، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

دژان میلاکوویچ که به تازگی قرارداد خود را با فدراسیون شنا، ‌شیرجه و واترپلو منعقد کرده و به جمع ملی‌پوشان واترپلو اضافه شده است در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیمش مبنی بر حضور در بازی‌های آسیایی به عنوان مدیرفنی تیم‌ملی واترپلو ایران، اظهار کرد: تصمیم گرفتم به جمع تیم‌ملی واترپلو ایران جهت شرکت در بازی‌های آسیایی اضافه شوم و هدف اول و نزدیک ما در گام نخست این است که بتوانیم در این دوره از مسابقات مدال کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

مدیر فنی صربستانی تیم‌ملی واترپلو مشخص شد

او ادامه داد: از شش سال قبل که در آسیا حضور داشتم به چشم خودم پیشرفت واترپلو ایران را شاهد هستم و می‌دانم این تیم پیشرفت کرده و بازیکنان خوبی دارد که از کیفیت فردی بالایی برخوردار هستند اما باید بدانیم که هم‌چنان امکان پیشرفت برای آن‌ها وجود دارد اما فکر می‌کنم در حال حاضر بازیکنان واترپلو ایران در سطح نخست آسیا قرار دارند.

تفاوت بازیکنان واترپلو ایران با بهترین بازیکنان واترپلو جهان

مدیر فنی صربستانی تیم‌ملی واترپلو ایران در مورد تفاوت بازیکنان واترپلو ایران با بازیکنان سطح اول واترپلو دنیا، خاطرنشان کرد: تفاوت ملی‌پوشان واترپلو ایران با بازیکنانی که در سطح اول واترپلو دنیا بازی‌ می‌کنند، تعداد مسابقاتی است که یک بازیکن در طول سال انجام می‌دهد؛ در اروپا یک بازیکن خوب مدام در طول سال مسابقه می‌دهد و با بهترین‌های دنیا روبه‌رو می‌شود.

ادامه همکاری با تیم ملی واترپلو پس از بازی‌های آسیایی؟

میلاکوویچ درباره ادامه همکاری خود با تیم‌ملی واترپلو ایران پس از بازی‌های آسیایی، بیان کرد: اینکه چند سال در تیم‌ملی واترپلو ایران حضور داشته باشم مشخص نیست و آینده شرایط امکان‌پذیری را پیش روی ما قرار داده است اما در وهله نخست تمام تمرکز ما روی بازی‌های آسیایی است که از نظر زمانی بسیار نزدیک بوده و زمان چندانی تا آغاز مسابقات باقی نمانده است.

وضعیت امکانات و تجهیزات واترپلوی ایران

وی در مورد امکانات تیم‌ملی واترپلو ایران نیز، عنوان کرد: امکانات واترپلو ایران بی‌نظیر و از تجهیزات به‌روزی برخوردار بوده و شرایط بسیار خوبی از این نظر حاکم است.

مدیر فنی صربستانی تیم‌ملی واترپلو ایران در ادامه با تاکید بر این که قطعا طی دو ماه آینده تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با قدرت برای بازی‌های آسیایی آماده شویم؛ ۱۰ روز در صربستان اردو خواهیم داشت و بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد و این مسابقات باعث خواهد شد متوجه شویم چه شرایطی داریم، از چه کیفیتی برخوردار هستیم، چه ایراداتی داریم و از چه توانمندی برخوردار هستیم.

بیشتر بخوانید:

۷ ساعت تمرین روزانه و رویای فینال پسران آبی