هری کین از مسی سقبت گرفت/ مهاجم تاتنهام برترین گلزن سال ۲۰۱۷ شد
هری کین از مسی سقبت گرفت/ مهاجم تاتنهام برترین گلزن سال ۲۰۱۷ شد

تیم فوتبال تاتنهام در روزی که هری کین عنوان برترین گلزن سال ۲۰۱۷ میلادی را از آن خود کرد برابر ساوتهمپتون به پیروزی رسید.  تیم های فوتبال تاتنهام و ساوتهمپتون روز سه شنبه در آغاز هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان پوچتینو با حساب ۵ بر ۲ […]

تیم فوتبال تاتنهام در روزی که هری کین عنوان برترین گلزن سال ۲۰۱۷ میلادی را از آن خود کرد برابر ساوتهمپتون به پیروزی رسید.

 تیم های فوتبال تاتنهام و ساوتهمپتون روز سه شنبه در آغاز هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان پوچتینو با حساب ۵ بر ۲ از سد مهمان خود گذشتند.

هری کین ستاره تاتنهام در دقایق۲۲، ۳۹ و ۶۷ سه گل تاتنهام را وارد دروازه حریف کرد و ضمن ثبت یک هت تریک دیگر به نام خود، به رکورد ۵۶ گل در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز رسید تا از لیونل مسی پیشی گرفته و عنوان برترین گلزن سال را از آن خود کند. مسی با ۵۴ گل در رده دوم قرار گرفت.

این بازیکن همچنین رکورد ۸ هت تریک در سال را از آن خود کرد و از آلن شیرر نیز در تعداد گل های یک سال میلادی در فوتبال انگلیس عبور کرد.

در بازی امروز دله آلی (۴۹) و سون هیونگ مین (۵۱) زننده دیگر گل های تاتنهام بودند. در تیم ساوتهمپتون نیز سفیانه بوفال (۶۴) و دوشان تادیچ (۸۲) گلزنی کردند.

تاتنهام با این برد ۳۷ امتیازی شد و موقتا جای لیورپول را در رده چهارم جدول گرفت.