هزینه اعزام شمشیربازان به بوداپست از ۴هزار به ۱۲ هزار یورو رسیده است
هزینه اعزام شمشیربازان به بوداپست از ۴هزار به ۱۲ هزار یورو رسیده است
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: هر چند که هزینه های اعزام سه برابر شده است اما سابریست ها باید در جام جهانی بوداپست شرکت کنند.

هزینه اعزام شمشیربازان به بوداپست از ۴هزار به ۱۲ هزار یورو رسیده است

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد فضل الله باقرزاده در مورد لغو مکرر رقابت های  بین المللی رشته های مختلف و اینکه امکان لغو برگزاری جام جهانی مجارستان هم وجود دارد یا خیر، گفت: بعید می‌دانم این مسابقات لغو شود. میزبان برنامه‌ریزی کرده است و ورزشکاران از سه روز قبل وارد قرنطینه می شوند.

باقرزاده با اشاره به افزایش هزینه های اعزام تاکید کرد: هر ورزشکار در یک اتاق است و با وجود اینکه فدراسیون جهانی حمایت می‌کند اما باز هم هزینه‌های ما افزایش زیادی دارد. قبل از این سه ورزشکار ما در یک اتاق اسکان داده می‌شدند و شبی۱۰۰ تا ۱۵۰ یورو پرداخت می‌کردیم الان هر ورزشکار باید در یک اتاق باشد و برای هر اتاق باید شبی ۱۰۰ تا ۱۵۰ یورو بپردازیم و این نشان می‌دهد که هزینه‌ها سه برابر شده است‌. اگر پیش از این در بوداپست چهار هزار یورو هزینه می‌کردیم الان به ۱۰ تا ۱۲ هزار یورو رسیده است.‌
او افزود: تیم ما باید در آخرین مرحله جام جهانی سابر در بوداپست حضور داشته باشد. درست است که ما سهمیه المپیک گرفتیم اما ملی پوشان  نیاز به مسابقه دارند و یک سال است جز لیگ هیچ مسابقه‌ای نداشته اند.

باقرزاده در مورد کیفیت برگزاری لیگ  شمشیربازی سابر بیان کرد: در این دوره از لیگ، تیم های کمتری حاضر شدند اما کیفیت خیلی خوب بود و بهترین‌های ایران حضور داشتند. فدراسیون هم سنگ تمام گذاشت. بهترین داوران کشور که در سطح دنیا قضاوت می‌کنند را در لیگ استفاده کردیم. هر چند برای شمشیربازان  نفع مالی زیادی نداشت ولی خوب شد که لیگ برگزار شد.پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو انجام شد و خداراشکر هیچ مشکلی هم در این مورد وجود نداشت.

  • منبع خبر : ایسنا