هفته آینده؛ تصمیم‌گیری درباره تفحص از فرودگاه امام(ره) در مجلس
هفته آینده؛ تصمیم‌گیری درباره تفحص از فرودگاه امام(ره) در مجلس

عضو کمیسیون عمران مجلس از تدوین گزارش درباره تحقیق و تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی)ره) در کمیسیون متبوعش تا ۱۰ روز آینده خبر داد. سید حسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  با اشاره به روند تحقیق و تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، اظهار داشت:در روند بررسی این تحقیق و تفحص قرار […]

عضو کمیسیون عمران مجلس از تدوین گزارش درباره تحقیق و تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی)ره) در کمیسیون متبوعش تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

سید حسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  با اشاره به روند تحقیق و تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، اظهار داشت:در روند بررسی این تحقیق و تفحص قرار بود مسئولان این شهر فرودگاهی مدارک و مستنداتی را به اعضای کمیسیون عمران ارائه دهند.

وی با بیان اینکه اخیرا مسئولان فرودگاه مدارک و مستندات را به اعضای کمیسیون ارائه داده‌اند، افزود: این مدارک درباره نوع و فرآیند قرار‌داد و همچنین علت کندی پیشرفت پروژه و … است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه قرار است تا کار‌گروه ویژه گزارشی از مدارک و مستندات واصله به کمیسیون و همچنین بازدید میدانی از شهر فرودگاهی تهیه شود، گفت: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه یعنی تا حدود ۱۰ روز آینده این گزارش تدوین می‌شود.

علوی عنوان کرد:پس از قرائت گزارش کار‌گروه، درباره انجام تحقیق و  تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در کمیسیون بحث و تبادل نظر می‌شود.

وی تصریح کرد: در نهایت نتیجه گزارش و تصمیم کمسیون عمران به هیئت رئیسه پارلمان ارائه می‌شود تا در مورد رد و یا تایید تفحص از این شهر فرودگاهی در صحن علنی قوه مقننه رأی گیری شود.