هفدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی افتتاح شد
هفدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی افتتاح شد

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با حضور فرمانده نیروی انتظامی افتتاح شد.  هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با موضوع به روز رسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیس و استفاده از فناوری های روز آغاز شد. گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی […]

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با حضور فرمانده نیروی انتظامی افتتاح شد.

 هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با موضوع به روز رسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیس و استفاده از فناوری های روز آغاز شد.

گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی در جامعه، حمایت از نخبگان و مخترعان فعال و کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها و طرح‌ها از دیگر اهداف این نمایشگاه است. همچنین ساماندهی فعالان حوزه پلیسی و مدیریت و هدایت ظرفیت‌های این بخش، فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل، تسلیحات و مهمات، نظارت تصویری و تجهیزات مراقبتی، ایمنی آتش نشانی، امداد و نجات در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

این نمایشگاه با شرکت مراکز رشد دانشگاه‌ها و پارک‌های علمی و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان و  ۷۰  اختراع و ابتکار از بخش‌های مختلف ناجا، فنی‌ حرفه‌ای و دانشگاه برگزار می شود.