هماهنگی کشورهای حاشیه اقیانوس هند می‌تواند امنیت بهتری را در منطقه برقرار کند
هماهنگی کشورهای حاشیه اقیانوس هند می‌تواند امنیت بهتری را در منطقه برقرار کند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: کشورهای حاشیه اقیانوس هند اجازه ندهند قدرت‌های سلطه گر به جای آنها تامین امنیت این منطقه را بر عهده بگیرند.  سرلشگر باقری در حاشیه اجلاس فرماندهان نیروی دریایی حاشیه اقیانوس هند با اشاره به واگذاری ریاست این اجلاس به نیروی دریایی کشورمان در مدت دو سال اظهار کرد: […]

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: کشورهای حاشیه اقیانوس هند اجازه ندهند قدرت‌های سلطه گر به جای آنها تامین امنیت این منطقه را بر عهده بگیرند.

 سرلشگر باقری در حاشیه اجلاس فرماندهان نیروی دریایی حاشیه اقیانوس هند با اشاره به واگذاری ریاست این اجلاس به نیروی دریایی کشورمان در مدت دو سال اظهار کرد: در این دو سال نشست‌ها و هم اندیشی‌های مختلفی برای ارتقاء امنیت اقیانوس هند برگزار می‌شود . همچنین برگزاری رزمایش‌ها را دنبال می‌کنم تا روز به روز شاهد امنیت مناسب‌تر اقیانوس هند و  دریاهای پیرامون آن باشیم.

وی همچنین گفت: هماهنگی این کشورها می‌تواند امنیت بهتری را برای اقیانوس هند برقرار کند. بنابراین کشورها باید با یکدیگر بیشتر هماهنگ باشند و اجازه ندهند قدرت‌های سلطه گر به جای آنها امنمیت این منطقه را بر  عهده بگیرند.