رونمایی از یک قطعه مشترک به همراهی خواننده مطرح سوریه ای
رونمایی از یک قطعه مشترک به همراهی خواننده مطرح سوریه ای

خواننده موسیقی انقلابی از رونمایی یک قطعه مشترک به همراهی خواننده مطرح سوریه ای همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت و ایام ولادت حضرت رسول اکرم (ص) خبر داد. محسن توسلی خواننده موسیقی انقلابی گفت: از چندی پیش تصمیم داشتیم قطعه‌ای را به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول (ص) تولید کنیم که خوشبختانه […]

خواننده موسیقی انقلابی از رونمایی یک قطعه مشترک به همراهی خواننده مطرح سوریه ای همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت و ایام ولادت حضرت رسول اکرم (ص) خبر داد.

محسن توسلی خواننده موسیقی انقلابی گفت: از چندی پیش تصمیم داشتیم قطعه‌ای را به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول (ص) تولید کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و موفق شدیم طی روزهای گذشته ضبط این قطعه را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: این اثر موسیقایی که با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایرانی در سوریه تولید شده از جمله آثاری است که در آن برای اولین بار یک خواننده شیعه در کنار یک خواننده سنی برای هفته وحدت کاری را با هدف مشترک تولید کرده اند.

این خواننده که طی ماه های گذشته آثار مختلفی را با مضامین متفاوت حماسی و انقلابی منتشر کرده در معرفی جزییات این قطعه جدید عنوان کرد: قاسم صرافان شاعر قطعه فارسی، مرتضی حیدری آل کثیر شاعر بخش عربی، امید رهبران تنظیم کننده، حامد سلیمان داود خواننده سوریه ای به عنوان خواننده بخش عربی و بنده به عنوان خواننده بخش فارسی در این قطعه گروه اجرایی را تشکیل می دهیم.

توسلی در پایان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته این قطعه همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در سالن اجلاس سران تهران به صورت رسمی رونمایی می شود.