توافق روسیه و امارات برای همکاری در بخش های امنیت سایبری و انرژی
توافق روسیه و امارات برای همکاری در بخش های امنیت سایبری و انرژی

روسیه و امارات متحده عربی توافقاتی را در خصوص همکاری در بخش امنیت سایبری و انرژی انجام دادند. به نقل از تاس، روسیه و امارات متحده عربی توافقاتی در خصوص امنیت سایبری و انرژی انجام داده اند که بر اساس آن دو کشور در بخش توسعه دیجیتال، سیستم های امنیت سایبری، دستگاه های توزیع قدرت […]

روسیه و امارات متحده عربی توافقاتی را در خصوص همکاری در بخش امنیت سایبری و انرژی انجام دادند.

به نقل از تاس، روسیه و امارات متحده عربی توافقاتی در خصوص امنیت سایبری و انرژی انجام داده اند که بر اساس آن دو کشور در بخش توسعه دیجیتال، سیستم های امنیت سایبری، دستگاه های توزیع قدرت دیجیتال و ارتباطات تلفنی همکاری خواهند داشت.

علاوه بر این موارد، امارات و روسیه سرمایه گذاری های مشترکی را نیز در این رابطه خواهند داشت و همکاری های آنها در بخش انرژی نیز افزایش می یابد.

به نوشته تاس، «دنیس منتوروف» وزیر صنعت و تجارت روسیه در دیدار با هیاتی از امارات متحده عربی علاوه بر امضای این توافقنامه ها، از طرف اماراتی خواست تا در طرح روسیه برای ساخت منطقه صنعتی در مصر مشارکت کند.

توافق برای ساخت منطقه صنعتی در کشور مصر در سال ۲۰۱۴ میان مقامات قاهره و مسکو به امضا رسیده است. این منطقه صنعتی در «پورت سعید» مصر ساخته شده و دارای مزیت های خاصی در خصوص مالیات خواهد بود و به بازرگانان روسی حاضر در مصر این اجازه را می دهد تا فعالیت های خود را با آسایش و اطمینان بیشتری انجام دهند.