همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم‌خانی در «هیولا»
همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم‌خانی در «هیولا»

مهران مدیری در اطلاعیه‌ای خبر ساخت سریال «هیولا» را در شبکه نمایش خانگی رسانه‌ای کرده است. به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی، مهران مدیری جدیدترین سریال خود که عنوان آن «هیولا»ست را با همکاری پیمان قاسم‌خانی در شبکه نمایش خانگی می‌سازد. مدیری در این اطلاعیه آورده است: «سلام. یه «هیولا» در […]

مهران مدیری در اطلاعیه‌ای خبر ساخت سریال «هیولا» را در شبکه نمایش خانگی رسانه‌ای کرده است.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی، مهران مدیری جدیدترین سریال خود که عنوان آن «هیولا»ست را با همکاری پیمان قاسم‌خانی در شبکه نمایش خانگی می‌سازد.

مدیری در این اطلاعیه آورده است:

«سلام.

یه «هیولا» در راه است …

سریال ۱۵ قسمتی، با نام «هیولا» برای شبکه‌ی نمایش خانگی ۱۰ روز است که پیش‌تولید را آغاز کرده ‌ایم. همکاری دوباره‌ با پیمان قاسم‌خانی  و گروهی فوق‌العاده از بازیگران و عوامل پشت دوربین که تصور می‌کنم اثری تحسین‌برانگیز ساخته شود.

از روز ۱۷ آذر ماه تصویربرداری را آغاز می‌کنیم.

طراح و مشاور فیلمنامه: پیمان قاسم‌خانی، نویسنده: امیر برادران، سرمایه‌گذار: اول مارکت، تهیه‌کننده: سید مصطفی احمدی، کارگردان: مهران مدیری، بازیگران: فرهاد اصلانی، خودم، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان‌نژاد، ریال عزت‌الله  مهرآوران، فرزین محدث، افشین زی نوری، محسن قاضی‌مرادی و…

در خبر بعدی نام تمامی عوامل را خواهم نوشت.

«هیولا» یک کودی اجتماعی فوق‌العاده است و می‌تواند یک شاهکار باشد.»

بر اساس این گزارش، همکاری مهران مدیری با برادران قاسم‌خانی از سریال‌ کمدی «پاورچین» آغاز شد و پس از آن با سریال «شب‌های برره»، «باغ مظفر» و «مرد هزارچهره» ادامه پبدا کرد. در شرایطی که این همکاری چند سالی بود که متوقف شده بود، خرداد ماه امسال انتشار عکسی مشترک از این هنرمندان در فضای مجازی، از رفع اختلاف نظرها و حتی همکاری مشترک حکایت داشت.

اما مهران مدیری در حالی از ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی خبر می‌دهد که پیش از این معاون سیما ساخت سریال جدیدی توسط مدیری در تلویزیون را اعلام کرده بود.