هندبال ما پتانسیل خوبی دارد/ از تیم چندملیتی قطر هم بهتر هستیم
هندبال ما پتانسیل خوبی دارد/ از تیم چندملیتی قطر هم بهتر هستیم

لژیونر هندبال ایران با مثبت ارزیابی کردن شرایط این رشته گفت: هندبال ما برای موفقیت در آسیا پتانسیل خوبی دارد. شاهو نصرتی  درباره اردوی تیم ملی هندبال، گفت: بعد از وقفه طولانی که در برگزاری اردوهای تیم ملی داشتیم با کمک آقای رحیمی رئیس فدراسیون هندبال همه خانواده این رشته جمع شده و اردوهای تیم […]

لژیونر هندبال ایران با مثبت ارزیابی کردن شرایط این رشته گفت: هندبال ما برای موفقیت در آسیا پتانسیل خوبی دارد.

شاهو نصرتی  درباره اردوی تیم ملی هندبال، گفت: بعد از وقفه طولانی که در برگزاری اردوهای تیم ملی داشتیم با کمک آقای رحیمی رئیس فدراسیون هندبال همه خانواده این رشته جمع شده و اردوهای تیم ملی نیز برپا شد. با ورود ماجک سرمربی تیم ملی به ایران سه روز در تهران اردو داشتیم و هم اکنون در اسلوونی هستیم.

وی افزود: تمریناتمان در تهران با انرژی و انگیزه برگزار شد. شروع خوبی بود و امیدوارم بتوانیم به هماهنگی بیشتری برسیم.

لژیونر هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: تیم ما خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی رقابتهای جهانی آماده می کند. کسب سهمیه حضور در رقابتهای جهانی برای ما بسیار اهمیت دارد از آن سو می توانیم همراه با کسب سهمیه یکی از سکوهای اول تا سوم آسیا را هم در اختیار بگیریم.

وی ادامه داد: هندبال ما پتانسیل خوبی دارد. برای کسب موفقیت به مسابقات آسیایی کره جنوبی می رویم. ما حتی از تیم قطر چند ملیتی نیز بهتر هستیم چرا که بیشتر بازیکنان ما هم اکنون در لیگ های مطرح اروپا شاغل هستند. تیم ما دست کمی از این تیم قدرتمند ندارد.

نصرتی بیان داشت: بچه های لژیونر همیشه در تمرین هستند. شیوه تمرین ما در اروپا بسیار فرق دارد. ما حتی یک روز هم استراحت نداریم و همیشه تمرین می کنیم. در این مدت زمانی که تا برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا داریم زمان خود را کاملا برای تمرین می گذاریم.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان، اواخر دی ماه در کره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی به منظور آمادگی برای حضور در این رقابتها عازم اردوهای تدارکاتی اسلوونی و قطر شده است.