هیچ خبر رسمی در مورد محرومیت پرسپولیس اعلام نشده است
هیچ خبر رسمی در مورد محرومیت پرسپولیس اعلام نشده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه هنوز هیچ خبر رسمی در مورد بخشیدن یا رد درخواست ما از سوی دادگاه بین المللی ورزش منتشر نشده است گفت: هنوز امیدوار هستیم. ماه هاست باشگاه پرسپولیس در تلاش است که محرومیتی که به واسطه انتقال مهدی طارمی به باشگاه ریزه اسپور ترکیه نصیبش شد را منتفی […]

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه هنوز هیچ خبر رسمی در مورد بخشیدن یا رد درخواست ما از سوی دادگاه بین المللی ورزش منتشر نشده است گفت: هنوز امیدوار هستیم.

ماه هاست باشگاه پرسپولیس در تلاش است که محرومیتی که به واسطه انتقال مهدی طارمی به باشگاه ریزه اسپور ترکیه نصیبش شد را منتفی کند اما تلاش های آنها تاکنون به جایی نرسیده و فیفا هم هنوز رای نهایی در این مورد را اعلام نکرده است.

با این حال امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دادگاه بین المللی ورزش درخواست باشگاه پرسپولیس را رد کرده و این باشگاه همچنان از حضور در پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم است.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن رد این خبر گفت: هنوز خبر رسمی در این مورد به باشگاه پرسپولیس اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که ممکن است خبر زودتر از اعلام رسمی به بیرون داده شده باشد گفت: در تماسی که با مسئولان این پرونده داشتم عنوان کردند که هنوز رایی در این مورد صادر نکرده اند و خبری که منتشر شده است مربوط به چند ماه قبل است.

گرشاسبی ادامه داد: این یک شیطنت است که صورت گرفته و هنوز هیچ خبر رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام نشده است.

وی افزود: مواردی که مطرح شده مربوط به مصاحبه های چند ماه اخیر است که خود ما به آنها اشاره کرده ایم. تلاش های زیادی در این مدت صورت گرفت تا مشکل حل شود.

گرشاسبی ادامه داد: هنوز به بخشیدن باشگاه پرسپولیس امیدوار هستیم و تا زمانی که رای نهایی اعلام شود پیگیر این موضوع هستیم.