هیچ وقت علیه تیم ملی حرف نزده‌ام/ جذب سه بازیکن کار آسانی نیست
هیچ وقت علیه تیم ملی حرف نزده‌ام/ جذب سه بازیکن کار آسانی نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه کلیه عوامل این باشگاه حامی تیم ملی هستند، موضع گیری علیه این تیم را رد کرد و گفت: چه زمانی را سراغ دارید که من علیه تیم ملی حرف زده باشم؟ به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درخصوص […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه کلیه عوامل این باشگاه حامی تیم ملی هستند، موضع گیری علیه این تیم را رد کرد و گفت: چه زمانی را سراغ دارید که من علیه تیم ملی حرف زده باشم؟

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درخصوص اعتصاب روزگذشته بازیکنان و حواشی به وجود آمده گفت: سرپرست باشگاه چند روز است آمده و عملاً فرصتی نبود تا کنار هم بنشینیم. همان موقع بلافاصله یک بازی داشتیم و ایشان یک روز قبلش آمده بود. روز گذشته هم یک جلسه مثل همیشه داشتیم که درباره مشکلات مالی و سایر مسائل صحبت کردیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود: آقای عرب یک شبه نمی‌تواند تغییر ایجاد کند و مشکلات را حل کند. البته بچه ها هم انتظار دارند مشکلاتشان در کوچکترین زمان ممکن حل شود.

ایوانکوویچ درخصوص نشست روز گذشته تنی چند از بازیکنان با ایرج عرب تصریح کرد: روز گذشته هم با گروهی از بازیکنان جلسه‌ای داشتیم تا ببینیم به چه نحوی می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم. ناهار دورهمی هم خوردیم و پس از آن هم جلسه ای را با مدیریت برگزار کردیم تا مسائل حل شود. اگر هم امروز کمتر تمرین کردیم چون نیازی نبود بیشتر از نیم ساعت در چمن تمرین کنیم و همین قدر کافی بود.

برانکو در باره شایعه جذب مهدی طارمی و صحبت های وی که عنوان شده به سرمربی پرسپولیس کنایه زده است، افزود: اصلاً نمی‌دانم موضوع چیست و توجهی هم به آن نمی‌کنم. بازیکنانی که تاکنون گرفته ایم – مهدی ترابی،‌ مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی شریفی و سعید کریمی –  هستند. سایر بازیکنان را هم هر زمانی که جذب کردیم اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: می خواهیم سه بازیکن دیگر هم جذب کنیم اما به این راحتی نیست. چون به باشگاه و وضعیت مالی خودمان و شرایط بازیکنان هم بستگی دارد. مهم ترین موضوع بازیکنانی هستند که اسم بردم و آنها را گرفتیم که کار خیلی مهمی بود.

برانکو ایوانکوویچ درباره صحبت های روز گذشته سروش رفیعی علیه تیم ملی که برخی افراد منتسب به برانکو دانسته اند اذعان داشت: چرا  از من می‌پرسید؟ از سروش سوال کنید. من نمی‌توانم حرف دیگران را تفسیر کنم که چرا چنین حرفی را زدید. من صدبار گفته ام. هم دیروز و هم امروز گفتم درباره تیم ملی از من سوال نکنید. من و تمام ارکان باشگاه و هواداران پرسپولیس از تیم ملی حمایت می کنیم.تیم ملی شخصی نیست و مربوط به تمام مردم ایران است. اگر تیم ملی موفق شود شامل حال من و تمام مردم ایران و کسانی که در فوتبال هستند می شود.

برانکو درباره اینکه از شما به عنوان مربی حرفه ای انتظار دارند از تیم ملی حمایت کنید افزود: من چه زمانی درباره این موضوع صحبت کرده ام. چه لحظه ای شده است که علیه تیم ملی صحبت کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارنظرش درباره اینکه وقتی بازیکنان از تیم ملی باز می گردند اضافه وزن دارند تصریح کرد: طرفدار کی‌روش، طرفداران تیم ملی هستند یا کی‌روش؟ من نمی دانم مشکل کجاست. من باید با تمام مربیان همصدا باشم؟ من باز هم می گویم تمام اعضای پرسپولیس حامی تیم ملی هستند

برانکو افزود: چه زمانی من بد صحبت کردم چه کسی ایده داده است من علیه تیم ملی هستم. افرادی که اطراف تیم ملی هستند طرفدار پرسپولیس بوده اند؟ من چرا باید پاسخ شما را بدهم. من از شما سوال می پرسم.

برانکو در واکنش به عدم پرداخت مطالبات خود افزود: همین طور است که می گویید. همه ما نگران این موضوع هستیم. البته مهمترین هدف مدیرت جدید باشگاه هم تلاش برای حل مشکلات مالی است. در این برهه از زمان کار ساده ای هم نیست اما همگی تلاش می کنیم مشکلات حل شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا موافق بازگشت مهدی طارمی با تمام مشکلاتی که برای پرسپولیس به وجود آورده است هستید تصریح کرد: کدام اختلاف؟چرا برخی از شما می‌خواهید وانمود کنید. مگر ما طارمی را از باشگاه اخراج کردیم. او خودش نامه نوشت که نمی خواهد بماند و نمی خواهم در ایران باشد. نمی دانم چرا همه می گویند مشکلات داشته. بله او اشتباه کرد! که با دو باشگاه قرارداد بست. هم او و هم باشگاه جریمه شد. زندگی ادامه دارد. تجربه خوب و بدی برای او و باشگاه بود. باشگاه های اروپایی هم محروم می شوند. اتفاقی که برای رئال مادرید هم به خاطر پسر زیدان رخ داد.

وی درباره مصدومیت چند بازیکن پرسپولیس همچون خلیل زاده، کمال کامیابی نیا و … که چه زمانی به درمان مشغول خواهند شد افزود:  بابت این سوال تشکر می‌کنم. چند بازیکن مانند کمال، سیامک، شجاع و بشار رسن با مصدومیت برای تیم بازی می‌کردند و هنوز هم این مشکل را دارند. آنها وفاداری خود را به تیم و هواداران نشان دادند. از همه این نفرات تشکر  کرده و قدردان زحماتشان هستم.  وظیفه ما این است تلاش کنیم بازیکنان مصدوم تا قبل از آغاز اردوی تیم به سلامتی کامل دست بایند.

برانکو ایوانکوویچ درباره حضور کاشیماآنتلرز ژاپن در جام باشگاه های جهان و مسابقه این تیم با رئال مادرید اظهار داشت: متاسفانه الان در این رقابت‌ها نیستیم. خیلی نزدیک بودیم اما این اتفاق رخ نداد. هر چند اگر الان در جام باشگاه‌های جهان بودیم برای بازی‌های لیگ مشکل داشتیم.

وی در خصوص آنالیز داوری ها در برنامه نود که شب گذشته انجام شد اظهار داشت: آنالیز توسط داوران انجام شد و نه من و نه شما این موضوع را بررسی کردیم. خوشبختانه تا آنجا که متوجه شدم پرسپولیس کمترین سود را از این موضوع برده است. آمار بدست آمده حقانیت صحبت های ما را نشان می دهد.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: من ناراحتم چون برخی ها می خواستند عملکرد فوق العاده بازیکنانم را زیرسوال ببرند که من اجازه نمی دهم. نشان دادیم توجهی به این مسائل نداریم و فقط به بازی های پیش رویمان فکر می کنیم. در روزهایی که مشکلات زیادی به خاطر پنجره نقل و انتقالات داشتیم تلاش‌های زیادی را برای کسب موفقیت انجام دادیم و اجازه نمی‌دهم کسی این موفقیت‌ها  را کوچک کند. علاقه‌ای هم ندارم در مورد باشگاه‌های دیگر حرفی بزنم. خوشحالم خیلی مسائل در برنامه نود مشخص شد.

برانکو در ادامه راجع به فغانی هم صحبت کرد و گفت: من در مورد او به عنوان یکی از بهترین داوران جهان صحبت کردم. کاملا در برنامه نود همه چیز مشخص شد. نمی گویم این موضوع عمدا بوده است. داور مثل همه اشتباه می کند اما مهم ترین موضوع این است این اشتباهات هدفمند نباشد. به همین خاطر صحبت هایی که درخصوص فغانی کرده ام نشان داد چطور می توان در سطح جهانی، داوری کرد. بجای اینکه فوتبال ایران افتخار کند چنین داوری دارد، سعی می کنیم او را تحقیر و کوچک کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال خرید مهاجم پرسپولیس نظیر قوچان نژاد و وحید خشتان افزود: من سه بازیکن را به باشگاه معرفی کردم.

برانکو درباره اردوی تدارکاتی پرسپولیس افزود: به فکر این بودیم که ترکیه یا قطر را انتخاب کنیم. تصمیم من این است که به قطر برویم. من سه بار در انتالیا اردو گذاشته ام. زمانی که هدایت تیم چینی را برعهده داشتم و در ترکیه بودیم چنان بارانی می بارید که نمی توانستیم برای چهار روز از اتاق هایمان هم بیرون بیاییم.