هیچ کس در کشور ما اجازه تخلف از قانون را ندارد
هیچ کس در کشور ما اجازه تخلف از قانون را ندارد
رییس قوه قضاییه گفت: هیچکس در کشور ما اجازه تخلف از قانون را ندارد و چنانچه مسئولی قانون را نقض کند مجازاتش مضاعف خواهد بود.

به نقل از قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی در دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم مازندران به بیان اظهاراتی پرداخت که محورهای مهم آن به شرح زیر است:

*در بازدیدی که از کارخانه نساجی قائمشهر داشتیم مشاهده کردیم فردی که این کارخانه به او واگذار شده بود نتوانست به تعهدات خود مبنی بر اشتغالزایی برای ۲ هزار نفر تا سال ۹۰ عمل کند؛ چنانچه اشتغالزایی در این واحد تولیدی تحقق یافته بود، می‌توانست بسیاری از مسائل مرتبط با اشتغال استان را رفع کند و به سهم خود در پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق موثر باشد.

*استان مازندران می‌تواند در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی، دامداری و دریا پیشتاز باشد. فعال شدن هر یک از این حوزه‌ها می‌تواند آمار اشتغال در استان مازندران را افزایش دهد.

*رئیس قوه قضاییه در واکنش به سخنان یکی از حضار مبنی بر تغییر کاربری اراضی در یکی از روستاهای استان مازندران: با تغییر خلاف قانون کاربری اراضی از ناحیه هر کسی برخورد خواهد شد و در این زمینه اولویت با آلونک‌ها نیست بلکه اولویت‌ها با آن دسته از ویلاهای اشرافی است که در مقابل چشمان عام و خاص با تصرف اراضی و منابع طبیعی ساخته شده اند. موضوع تغییر خلاف قانون کاربری اراضی در روستای مورد اشاره از سوی دادگستری استان مازندران پیگیری خواهد شد.

*هیچکس در کشور ما اجازه تخلف از قانون را ندارد و چنانچه مسئولی قانون را نقض کند مجازاتش مضاعف خواهد بود.

  • منبع خبر : ایسنا