وام ازدواج ۱۵ میلیون شد
وام ازدواج ۱۵ میلیون شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس از تصویب افزایش مبلغ وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان در سال آینده خبر داد. به نقل از خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد در تشریح نشست عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در نشست امروز مصوب کردند که وام ازدواج […]

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس از تصویب افزایش مبلغ وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان در سال آینده خبر داد.

به نقل از خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد در تشریح نشست عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در نشست امروز مصوب کردند که وام ازدواج در سال ۹۷ از ۱۰ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان افزایش یابد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی افزود: زمان بازپرداخت این وام ۵ ساله است.

وی با اشاره به بررسی بخش هزینه ای تبصره ۱۳ ادامه داد: بر این اساس ۵۰۰ میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر برای تجهیزات امدادی، تملک دارایی، بازسازی و نوسازی و خرید پایگاه‌های امداد و نجات، انبار اضطراری، ساختمان ستادی و اجرایی و سایر ماموریت ها اختصاص یافت.

یوسف نژاد یادآور شد: همچنین ۴۷۰ میلیارد تومان برای سازمان هلال احمر به عنوان درآمد اختصاصی جهت اجرای انجام ماموریت ها و مسئولیت ها درنظر گرفته شد.

۲۵۰ میلیارد به وزارت بهداشت و درمان برای هزینه کرد در سازمان اورژانس کشور اختصاص یافت

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست عصر امروز ۲۵۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت و درمان برای هزینه کرد در سازمان اورژانس کشور اختصاص یافت، افزود: همچنین حدود یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت سهم دولت و تقویت صندوق بیمه محصولات کشاورزی در نظر گرفته شد؛ به علاوه یکصد میلیارد تومان جهت پیشگیری و مهار بیماری های واگیر دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام و بهداشت فرآورده های دامی در اختیار سازمان دامپزشکی کشور قرار گرفت.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای واکسن آنفلوآنزای طیور

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز ۲۰۰ میلیارد تومان برای واکسن آنفلوآنزای طیور اختصاص یافت و همچنین یکصد میلیارد تومان از منابع قرض الحسنه بانک ها در اختیار ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با اولویت زندانیان زن معسر قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی تبصره مربوط به هدفمندی یارانه ها در نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ تصریح کرد: آنچه که دولت پیشنهاد داده بود در حد ۳۷ هزار میلیارد تومان درآمد بود که از این میزان ۲۳ هزار میلیارد تومان برای یارانه نقدی و غیرنقدی، ۷ هزار میلیارد تومان برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در اختیار بخش سلامت و ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای یارانه نقدی و خرید تضمینی گندم اختصاص یافت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توصیه ما به دولت این بوده که یارانه افراد کمتری قطع شود، افزود: حتی اگر دولت می تواند باید از این مقدار برای تمامی افراد یارانه در نظر بگیرد، کمیسیون تلفیق با حذف یارانه هیچ فردی موافق نیست و انتظار ما از دولت این است که به گونه ای رفتار کند که با تغییر ارقام و مقادیری که در نظر گرفته شده، یارانه هیچ فردی حذف نشود.