اختصاص وام به مستمری بگیران تامین اجتماعی در مناطق زلزله زده
اختصاص وام به مستمری بگیران تامین اجتماعی در مناطق زلزله زده

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به پرسشی درباره تاخیر در واریز حقوق بازنشستگان فولاد گفت: حقوق ماه جاری آنها پرداخت نشده و هفت روز برای پرداخت حقوق ماه گذشته شان عقب هستیم که در حال تامین اعتبار هستیم، اما سعی می کنیم با سیاست گذاری‌های درست، در سال آینده این نواقص را […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به پرسشی درباره تاخیر در واریز حقوق بازنشستگان فولاد گفت: حقوق ماه جاری آنها پرداخت نشده و هفت روز برای پرداخت حقوق ماه گذشته شان عقب هستیم که در حال تامین اعتبار هستیم، اما سعی می کنیم با سیاست گذاری‌های درست، در سال آینده این نواقص را برطرف کنیم.

 علی ربیعی در حاشیه مراسم قرعه کشی وام ضروری بازنشستگان کشوری با بیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان در دو سه سال اخیر برای افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان تخصیص یافت عنوان کرد: رئیس جمهور تاکید داشت این برنامه ادامه پیدا کند؛ فعلا با هزار میلیارد تومان بودجه مازاد برای افزایش حقوق بازنشستگان موافقت شده و ممکن است تا پایان بودجه بندی مبلغ بیشتر هم شود.

وی افزود: کف حقوق بازنشستگان به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است. در هر دو صندوق این سیاست را دنبال می کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد: تلاش هایی برای پایدارسازی صندوق فولاد در حال انجام است داریم و در دولت هم درباره آن مباحثی در جریان است.

ربیعی درباره تاخیر در واریز حقوق بازنشستگان فولاد گفت: حقوق ماه جاری آنها پرداخت نشده و هفت روز برای پرداخت حقوق ماه گذشته شان عقب هستیم که در حال تامین اعتبار هستیم. اما سعی می کنیم در سال آینده آن ها را برطرف کنیم.

وی از تخصیص چهارمیلیون تومان وام به مستمری بگیران تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در مناطق زلزله خبر داد و عنوان کرد: امروز نیز برای ۳۰۰هزار مستمری بگیر قرعه کشی وام انجام دادیم که اعتبار آن ۱۲۰۰میلیارد تومان است و برای سال آینده آن را افزایش می دهیم.

ربیعی به تشکیل صندوق های فروش سهام در هر دو صندوق بازنشستگی اشاره کرد و گفت: این طرح مصوبه هیات امناء را دریافت کرده و بر اساس آن بهترین سهام را به خود بازنشسته‌ها واگذار می کنیم.