در پى جانباختن تعدادى از دانش‌آموزان هرمزگانى در سانحه واژگونى اتوبوس، معاون اول رئیس‌جمهور از مسولان ذیربط خواست به وضعیت آسیب‌دیدگان و مصدومان سریعا رسیدگى شود. در پى جانباختن تعدادى از دانش‌آموزان هرمزگانى در سانحه واژگونى اتوبوس، معاون اول رئیس‌جمهور در پیامى ضمن تسلیت به ملت ایران و خانواده‌هاى آنان، از مسئولان ذیربط خواست تا […]

دانش آموزان

در پى جانباختن تعدادى از دانش‌آموزان هرمزگانى در سانحه واژگونى اتوبوس، معاون اول رئیس‌جمهور از مسولان ذیربط خواست به وضعیت آسیب‌دیدگان و مصدومان سریعا رسیدگى شود.

در پى جانباختن تعدادى از دانش‌آموزان هرمزگانى در سانحه واژگونى اتوبوس، معاون اول رئیس‌جمهور در پیامى ضمن تسلیت به ملت ایران و خانواده‌هاى آنان، از مسئولان ذیربط خواست تا ضمن بررسى علت بروز این حادثه ناگوار به وضعیت آسیب‌دیدگان و مصدومان سریعا رسیدگى شود.

متن کامل پیام جهانگیرى به شرح ذیل است:

حادثه تلخ و غم‌انگیز واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر هرمزگانی در شهرستان داراب که منجر به جانباختن و مصدوم شدن تعدادی از دانش‌آموزان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این مصیبت غم‌بار را به ملت ایران، مردم شریف استان هرمزگان و به ویژه خانواده‌های این عزیزان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از مسئولان ذیربط به خصوص وزرای محترم آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌خواهم ضمن رسیدگی فوری به وضعیت آسیب‌دیدگان و مصدومان با بررسی دقیق علت بروز این حادثه ناگوار، در اسرع وقت نتیجه را به اطلاع مردم بزرگوار ایران برسانند.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس‌جمهور