ورود سامانه بارشی از ۲۳ اسفند
ورود سامانه بارشی از ۲۳ اسفند
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با توجه به پایداری هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید داریم که در برخی مناطق موجب خیزش گرد و خاک و کاهش دید خواهد بود.”ورود سامانه بارشی تازه از ۲۳ اسفند”

وی گفت:‌ امروز در مناطقی از جنوب شرق کشور نیز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: تا پایان هفته در اغلب نقاط کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما داریم، این افزایش دما در نیمه شرقی کشور بیشتر حس می‌شود.

ضیائیان افزود: با توجه به پایداری هوا افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت روز جمعه ۲۳ اسفند وارد کشور می‌شوند و موجب بارش پراکنده برف و باران در شمال غرب کشور خواهند شد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود:‌از امروز تا صبح سه‌شنبه ۲۰ اسفند ماه تنگه هرمز و سواحل شرقی هرمزگان مواج است و همچنین روز سه‌شنبه سواحل جنوبی سیستان و بلوچستان مواج خواهد بود.”ورود سامانه بارشی تازه از ۲۳ اسفند”

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف همراه با غبار محلی گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۹ و ۷ درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد:‌ روز آینده شهر‌کرد با کمینه دمای ۸ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۳۰ درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان خواهد بود.

  • منبع خبر : فارس