وزرای دولت در مناطق زلزله زده حضور پیدا کنند/قدردانی از امدادرسانی به موقع سپاه و بسیج
وزرای دولت در مناطق زلزله زده حضور پیدا کنند/قدردانی از امدادرسانی به موقع سپاه و بسیج

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره زلزله شب گذشته و آمار بالای جانباختگان و مصدومان این زلزله، گفت: متاسفانه این زلزله بسیار سنگین و مخرب بود که تاکنون براثر این زلزله بیش از۱۶۰ نفر از مردم استان کرمانشاه جان خود را از […]

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره زلزله شب گذشته و آمار بالای جانباختگان و مصدومان این زلزله، گفت: متاسفانه این زلزله بسیار سنگین و مخرب بود که تاکنون براثر این زلزله بیش از۱۶۰ نفر از مردم استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی از هموطنانمان زخمی و مصدوم شده اند.
وی در ادامه افزود: مناطق زلزله زده دچار کمبود آب و قطع برق هستند و همچنین ارتباطات تلفنی در این مناطق با مشکل جدی روبرو شده است.
این نماینده مجلس با اشاره به سردسیر بودن مناطق حادثه دیده از دستگاه های مربوطه خواستار تسریع در امرکمک رسانی به مصدومان شد.
نادری با تشکر از حضور بموقع نیروهای امدادگر در مناطق حادثه دیده از جمله سپاه و بسیج، تاکید کرد: از وزرای دولت درخواست دارم در مناطق زلزله زده حضور یابند تا روند امدادرسانی به سرعت انجام شود.