وزیر راه از روند پیشرفت پروژه آزاد راه تهران- شمال بازدید کرد
وزیر راه از روند پیشرفت پروژه آزاد راه تهران- شمال بازدید کرد

وزیر راه و شهرسازی با همراهی رییس بنیاد مستضعفان و استاندار البرز از روند پیشرفت پروژه آزادراه تهران- شمال بازدید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد اسلامی صبح امروز با حضور در کارگاه پروژه آزادراه تهران -شمال در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت. در این بازدید محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و عزیزالله شهبازی استاندار البرز توضیحاتی […]

وزیر راه و شهرسازی با همراهی رییس بنیاد مستضعفان و استاندار البرز از روند پیشرفت پروژه آزادراه تهران- شمال بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد اسلامی صبح امروز با حضور در کارگاه پروژه آزادراه تهران -شمال در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.

در این بازدید محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و عزیزالله شهبازی استاندار البرز توضیحاتی درباره پروژه و لزوم تسریع در بهره برداری آن ارائه دادند.

محمد اسلامی در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار داشت: این پروژه, پروژه بزرگی است.

وی افزود: این کار, کار ارزشمندی است و فرصت مغتنمی برای دانشگاهها است تا اساتید و دانشجویان از دستاوردها و کارهایی که در این پروژه انجام شده استفاده عملی برای پژوهش و انتقال تجربیات کنند.

به گزارش تسنیم, آزادراه تهران _شمال یک پروژه بزرگ راه سازی در کشور است که تهران را به شهرهای غربی استان مازندران متصل می کند.

قطعه دوم این آزادراه حدفاصل شهرستانک – پل زنگوله به طول تقریبی ۲۲ کیلومتر است و تونل‌های بلند البرز هر یک به طول ۶ هزار و ۴۰۰ متر در این منطقه قرار دارد که   با اجرای این قطعه، طول مسیر جاده فعلی کرج – چالوس حدود پنج کیلومتر کوتاهتر می شود.

قطعه دو آزاد راه تهران – شمال و   تونل شرقی این منطقه با نام «البرز» به طول ۶ هزار و ۴۰۰ متر به عنوان بزرگترین تونل خاورمیانه است.