وزیر صنعت: زنجیره تولید پنبه تا پوشاک در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود
وزیر صنعت: زنجیره تولید پنبه تا پوشاک در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود

وزیر صنعت معدن وتجارت گفت: زنجیره تولید پنبه تا پوشاک در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رضا رحمانی شامگاه دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان  گلستان اظهار داشت: این وزارتخانه برای ایجاد زنجیره تولید پنبه تا پوشاک در استان گلستان حمایت می‌کند. وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن […]

وزیر صنعت معدن وتجارت گفت: زنجیره تولید پنبه تا پوشاک در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رضا رحمانی شامگاه دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان  گلستان اظهار داشت: این وزارتخانه برای ایجاد زنجیره تولید پنبه تا پوشاک در استان گلستان حمایت می‌کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با ایجاد زنجیره تولید پنبه تاپوشاک در گلستان موافق است.

وی خاطرنشان کرد: با پیشینه استان گلستان در کشت پنبه و نیز هنر دست تولیدکنندگان گلستانی در صنعت پوشاک از این زنجیره توسط وزات صنعت حمایت خواهیم کرد.

رحمانی به مدیران استان گلستان تاکید کرد: دراین خصوص پیگیری‌های لازم را انجام دهند حتی در قالب یک ناحیه صنعتی هم می‌توانند اینم طرح را اجرایی کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تسهیل امور، تلاش و همکاری بانک‌های عامل، مسئولان  و مشارکت تولیدکنندگان می‌تواند ما را در مقابل تحریم‌ها محافظت کند، افزود: امروزدشمن در تلاش است تولید کشور را با تحریم‌ها متوقف کند و ما تکلیف داریم در مقابل این دسیسه دشمن با همدلی و تلاش ایستادگی کنیم.

وی خطاب به مسئولان مرتبط با تولید و صنعت هم گفت: تصمیم‌های ما نباید منجر به اصلاح شود، باید دقیق وحساب شده عمل کنیم و تفیض اختیار به استان‌ها یکی از عوامل جلوگیری از اصلاحات مکرر تصمیم‌هاست که اجرا کرده‌ایم.