وزیر نیرو: ظرفیت نیروگاه‌های کشور ‌۱۱ برابر شد
وزیر نیرو: ظرفیت نیروگاه‌های کشور ‌۱۱ برابر شد

وزیر نیرو گفت: در چهار دهه گذشته ظرفیت نیروگاه‌ها در کشور ۱۱ برابر شده و پست‌های برق نیز ۱۴ برابر شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تربت حیدریه، رضا اردکانیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری تربت حیدریه در سالن اجتماعات فرمانداری تربت حیدریه اظهار داشت: بهره‌برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی و مدول شهرستان تربت حیدریه زمینه را برای […]

وزیر نیرو گفت: در چهار دهه گذشته ظرفیت نیروگاه‌ها در کشور ۱۱ برابر شده و پست‌های برق نیز ۱۴ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تربت حیدریه، رضا اردکانیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری تربت حیدریه در سالن اجتماعات فرمانداری تربت حیدریه اظهار داشت: بهره‌برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی و مدول شهرستان تربت حیدریه زمینه را برای برخورداری ۶۰ هزار از شهروندان این شهرستان فراهم می‌کند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این دو پروژه با هزینه‌ای حدود ۴ هزار میلیارد تومانی صورت می‌گیرد تصریح کرد: قطعا بهره‌برداری از این پروژه‌ها سبب می‌شود که شهروندان بیشتری از رفاه در این حوزه برخوردار باشند.

اردکانیان عنوان کرد: در حال حاضر ۴۵۸ طرح در حوزه آب و فاضلاب و برق در خراسان رضوی در دست اجراست و هزینه‌ای در حدود ۴ هزار میلیارد تومان به آنها اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۶ طرح دیگر نیز امروز و فردا در استان به بهره برداری می‌رسد تاکید کرد: در چهار دهه گذشته ظرفیت نیروگاه‌ها در کشور ۱۱ برابر شده و پست‌های برق نیز ۱۴ برابر شده است.

وزیر نیرو با اشاره به دغدغه‌ها در حوزه کمبود آب در استان خراسان رضوی بیان کرد: در این حوزه باید نقش مهم مدیریت مصرف را در نظر گرفت و از ظرفیت‌های علمی و کشاورزی نیز در این حوزه استفاده کرد.