وصول ۱۹۰ گزارش تخلف طی ۳ روز نمایشگاه/ فقط ۸ غرفه تعطیل شد
وصول ۱۹۰ گزارش تخلف طی ۳ روز نمایشگاه/ فقط ۸ غرفه تعطیل شد
رئیس هیأت رسیدگی به تخلفات ناشران در نمایشگاه کتاب با تکذیب تعطیلی 25 غرفه متخلف گفت: ما طی ۳ روزابتدایی نمایشگاه کتاب ۱۹۰ گزارش دریافت کرده‌ایم که۲۵ رای صادر شده که از مجموع آرای صادره ۸ غرفه به مدت یک روز تعطیل شدند.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد داریوش رضوانی رئیس هیأت رسیدگی به تخلفات ناشران در نمایشگاه کتاب درباره تخلفات واصله در نمایشگاه اظهار داشت: طی سه روز گذشته مجموعا ۱۹۰ گزارش واصل شده که حدود ۱۶۵ تخلف پس از تذکر برطرف شدند.

* غرفه‌ای که برای همیشه صحن نمایشگاه را ترک کرد

وی گفت: از مجموع ۲۵ رای صادره در نهایت ۸غرفه متخلف به مدت یک روز تعطیل شدند و غرفه‌ای که مجموع سؤالات دانشگاهی رشته‌های مختلف را در یک کتاب جمع‌آوری کرده بود و ارائه می‌کرد، برای همیشه صحن مصلای امام خمینی را ترک کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر تخلفات در حوزه فروش کتاب‌های بدون شناسنامه و کتاب‌های غیر بوده که ابتدا به آنها تذکر کتبی داده شد و سپس از برخی از آنها تعهد گرفته، گفت: دستگاه‌های پوز برخی متخلفین به مدت یک روز تعطیل شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۹۰ گزارش داشته‌ایم که ۱۶۵ مورد تذکر داده شده و ازمجموع آنها ۲۵ رای برای متخلفین صادر شده که ۸ غرفه به مدت یک روز تعطیل شد.

رئیس هیأت رسیدگی به تخلفات ناشران در نمایشگاه کتاب در پایان سخنان خود تعطیلی ۲۵غرفه متخلف در نمایشگاه کتاب را قویا تکذیب کرد.

  • منبع خبر : فارس