وظیفه همه ما تداوم راه شهدا است
وظیفه همه ما تداوم راه شهدا است
رئیس جمهور در دیدار خانواده شهیدان بقائی گفت: خانواده معظم شهدا، کار بزرگی کرده و به گردن همه ما حق دارند.

روحانی: وظیفه و رسالت همه ما تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و‌ نظام است

رئیس جمهور در دیدار خانواده شهیدان بقائی گفت: خانواده معظم شهدا، کار بزرگی کرده و به گردن همه ما حق دارند.

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، شب گذشته و همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور در منزل شهیدان علیرضا و محمدرضا بقائی، در فضایی صمیمی با پدر و مادر معظم این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا، کار بزرگی کرده و به گردن همه ما حق دارند، گفت: امروز سعادت نداشتیم به زیارت امام حسین(ع) مشرف شویم، اما به زیارت شما آمده‌ایم که فرزندانتان راه امام حسین(ع) را رفته‌اند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه افتخار ما ابا عبدالله الحسین(ع) است، گفت: وظیفه و رسالت همه ما تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و‌ نظام است.

روحانی تأکید کرد: شهدا با ایمان راسخ خود در راه عقیده برای خدا رفتند و به بالاترین مقام رسیدند، آنان زنده‌اند و در پیشگاه خداوند روزی می‌خورند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا که چنین فرزندانی تربیت کرده و در راه خدا تقدیم کردند، مقام بسیار بالایی دارند، گفت: ان شاءالله بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

در این دیدار صمیمی پدر و مادر معظم شهیدان بقائی به ذکر خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند.

شهید علیرضا بقائی در سال ۶۲ در عملیات خیبر و شهید محمد رضا بقائی در سال ۶۴ در هورالعظیم به فیض شهادت نائل شدند.

در این دیدار که حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حضور داشت، رئیس‌جمهور با تقدیم لوح تقدیر از ایثار و فداکاری شهیدان تجلیل کرد.