همدان- مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ووشوکاران ملایری در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ شدند. غلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کسب ۳ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران ملایری در مسابقات قهرمانی ووشو کشور اظهار داشت: مسابقات ووشو قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان […]

همدان- مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ووشوکاران ملایری در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ شدند.
غلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کسب ۳ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران ملایری در مسابقات قهرمانی ووشو کشور اظهار داشت: مسابقات ووشو قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در دو بخش تالو و ساندا به میزبانی شهر قم برگزار شد.
وی افزود: ورزشکاران شهرستان ملایر با ۷ شرکت‌کننده در رده سنی نوجوانان و جوانان در این مسابقات حضور داشتند.
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: محمدمهدی خاسان ورزشکار طلایی تیم ملایر در این رقابت‌ها بود و با غلبه بر تمامی حریفان در وزن ۴۸ نوجوانان موفق به کسب جایگاه نخست این مسابقات شد.
اکبری عنوان کرد: همچنین علیرضا جوکار در وزن ۶۰- نوجوانان و احسان پیریایی در وزن ۵۲- جوانان در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال برنز شدند.
وی با اشاره به سرپرستی تیم ملایر بیان کرد: تیم ملایر در این مسابقات با سرپرستی و مربیگری محمد شاهسوند و مربیگری سجاد شاهسوند موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز شد.
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: شهرستان ملایر در رشته ووشو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ازلحاظ امکانات و زیرساخت، هیئت ووشو ملایر دارای خانه اختصاصی است.