پاسخ روحانی به ترامپ کوبنده و به جا بود/ترامپ شرایط اظهار نظر در مسائل جهانی ندارد
پاسخ روحانی به ترامپ کوبنده و به جا بود/ترامپ شرایط اظهار نظر در مسائل جهانی ندارد

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره سخنرانی رئیس جمهورکشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل در پاسخ کوبنده به ترامپ عنوان کرد: این پاسخ محترمانه و کوبنده آقای روحانی در سازمان ملل به جا و به حق بود. وی با اشاره به سخنرانی گستاخانه رئیس […]

حاجی بابایی

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره سخنرانی رئیس جمهورکشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل در پاسخ کوبنده به ترامپ عنوان کرد: این پاسخ محترمانه و کوبنده آقای روحانی در سازمان ملل به جا و به حق بود.
وی با اشاره به سخنرانی گستاخانه رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: سخنان ترامپ شان و جایگاه ریاست‌جمهوری در آمریکا را کاملا فروریخت و نشان داد ایشان لیاقت و شرایط لازم برای ریاست‌جمهوری و اظهارنظر در مسائل جهانی را ندارد.
حاجی بابایی افزود: سخنان آقای روحانی نشان داد هرگونه اقدام و حرکتی که از سوی آمریکائیها درباره نقض برجام و به خطر افتادن منافع کشورمان انجام شود، ایران هم به صورت متناسب پاسخ آن را خواهد داد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما از سخنان انقلابی رئیس جمهور در سازمان ملل که نشان از فرهنگ، تمدن و پیشینه ملت بزرگ ایران بود، تشکر می‌کنیم.