پاسخ منفی هواداران بارسا: نیمار را نمی‌خواهیم
پاسخ منفی هواداران بارسا: نیمار را نمی‌خواهیم
با توجه به جو رسانه‌ای سنگینی که در کاتالونیا علیه نیمار به راه افتاده به نظر می‌رسد بازگشت او به این تیم روز به روز دشوارتر خواهد شد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد جو رسانه‌ای سنگین بر علیه نیمار در کاتالونیا روز به روز شدیدتر می‌شود و با این اوضاع به نظر می‌رسد بازگشت ستاره برزیلی به تیم سابقش روز به روز دشوارتر خواهد شد. روزنامه موندو دپورتیوو که در شهر بارسلونا منتشر شده و از رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسا است امروز صفحه اول خود را به نیمار اختصاص داده و از نه گفتن هواداران بارسا به انتقال نیمار به این تیم خبر داده است.

در صفحه اول امروز موندو دپورتیوو، در کنار عکس نیمار یک “نه” بزرگ به رنگ قرمز چاپ شده و از تیتر ” پاسخ نه هواداران به انتقال نیمار به بارسا” استفاده شده است. موندو می‌گوید در نظرسنجی از هواداران بارسا ۷۱٫۲ درصد آنها به بازگشت نیمار به تیم‌شان پاسخ منفی داده‌اند.

موندو می‌گوید از زمانی که خبر نامزد شدن نیمار برای بازگشت به بارسا توسط این روزنامه اعلام شد روزی نیست که در کاتالونیا انواع و اقسام مطالب و شایعات درباره این ستاره برزیلی منتشر نشود و در میان هواداران بارسا کسی نیست که درباره او صحبت نکند.

موندو سپس به نظرسنجی‌ای که از هواداران بارسلونا به عمل آورده اشاره می‌کند. سوال نظرسنجی این بوده که آیا هواداران با بازگشت نیمار به تیم‌شان موافقند یا نه. در این نظرسنجی ۷۱٫۲ درصد پاسخ‌دهندگان به این پرسش جواب منفی داده و گفته‌اند خواهان بازگشت ستاره برزیلی به جمع آبی اناری‌ها نیستند.

اینکه تنها ۲۸٫۸درصد از هواداران بارسلونا معتقدند نیمار در صورت بازگشت به بارسا می‌تواند مثل سالهای گذشته بار دیگر در کنار مسی و سوارز، مثلث مرگبار بارسلونا را تشکیل داده و این تیم را دوباره به قلعه فوتبال اروپا و اسپانیا برگرداند در نوع خود بسیار قابل توجه است.

موندو دپورتیوو می‌گوید این نظرسنجی درباره نیمار در طول چند هفته برگزار شده و نظر منفی هواداران نسبت به او نتیجه شایعات و اخبار مطرح شده در چند روز اخیر نیست.

روزنامه اسپانیایی می‌گوید از قضا در روزهای اخیر تعداد پاسخهای مثبت به این نظرسنجی روندی صعودی داشته است اما در نهایت اختلاف پاسخهای منفی با مثبت آنقدر زیاد بوده که نتوانسته در نتیجه کلی نظرسنجی تغییری قابل ملاحظه بوجود بیاورد.

بر اساس اعلام موندو دپورتیوو، ماتیس دی‌لیخت با بدست آوردن ۴۸٫۸ آرای هواداران بارسا مهمترین چهره‌ای است که این هواداران خواهان حضورش در تیم‌ محبوب‌شان هستند.

  • منبع خبر : ورزش سه