اگر ترامپ برجام را نقض کند پاسخ کوبنده ای از ایران می بیند
اگر ترامپ برجام را نقض کند پاسخ کوبنده ای از ایران می بیند

غلامعلی جعفرزاده نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به سخنان رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل،گفت: سخنرانی آقای روحانی در پاسخ به اظهارات ترامپ نشان داد که ملت ایران به دنبال صلح هستند و زیر بار حرف ناحق سلطه گران نمی […]

غلامعلی جعفرزاده غلامعلی جعفرزاده نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به سخنان رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل،گفت: سخنرانی آقای روحانی در پاسخ به اظهارات ترامپ نشان داد که ملت ایران به دنبال صلح هستند و زیر بار حرف ناحق سلطه گران نمی روند.
وی با بیان اینکه ترامپ در اظهارات خود ایران را نابود کننده اسرائیل عنوان کرد، گفت: ترامپ خودش یک خطر بزرگ جهانی است که باید درباره او تصمیمی گرفته شود.
جعفرزاده تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران از حق خود کوتاه نخواهد آمد و در مقابل بدعهدی ها و گستاخی های آمریکائیها خواهد ایستاد.
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه نقض برجام از طرف آمریکا تبعاتی را برای خودش بهمراه دارد، عنوان کرد: تاکنون ایران پایبند بر برجام بوده و اگر آمریکا بخواهد یکطرفه آن را نقض کند، مطمئن باشد پاسخ قاطع و کوبنده ای از سوی جمهوری اسلامی ایران دریافت می کند.