این مردم به نظام، انقلاب و آرمان هایی که امام (ره) برای انقلاب ترسیم کردند پایبند هستند
این مردم به نظام، انقلاب و آرمان هایی که امام (ره) برای انقلاب ترسیم کردند پایبند هستند

معاون اول رییس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد و با میلیونها ایرانی که عاشقانه دل در گرو کشور و انقلاب اسلامی دارند همراه شد. اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (یکشنبه) همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،‌ از تقاطع خیابان های توحید تا یادگار امام (ره) به جمع کثیر راهپیمایان […]

معاون اول رییس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد و با میلیونها ایرانی که عاشقانه دل در گرو کشور و انقلاب اسلامی دارند همراه شد.

اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (یکشنبه) همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،‌ از تقاطع خیابان های توحید تا یادگار امام (ره) به جمع کثیر راهپیمایان تهرانی ملحق شد و در این مراسم با اهمیت و ملی شرکت کرد.

وی همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم ایران مردمی زمان شناس هستند و شرایط فعلی کشور و انقلاب را در سطوح منطقه ای و بین المللی درک می کنند، گفت: مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که این مردم به نظام، انقلاب و آرمان هایی که امام (ره) برای انقلاب ترسیم کردند دلبسته و پایبند هستند و از آن دفاع می کنند.

وی افزود: حضور مردم در این راهپیمایی عظیم برای استمرار حرکت نظام و انقلاب بسیار مهم و کارساز است و نشان می دهد که مسئولان نیز باید با تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

معاون اول رییس جمهور در پاسخ به این سوال که پیام حضور مردم به رییس جمهور آمریکا و دشمنان ایران چیست؟ اظهار داشت: این مردم نشان دادند که پای نظام و آرمان هایشان ایستاده اند و رییس جمهور آمریکا و دیگر قدرتهای دنیا باید بدانند با ملتی بزرگ و انقلابی سروکار دارند که به شدت از انقلاب و نظامشان دفاع و حفاظت می کنند.