پرداخت بخشی از زیان انباشت سازمان بیمه سلامت از سوی دولت
پرداخت بخشی از زیان انباشت سازمان بیمه سلامت از سوی دولت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از پرداخت بخشی از زیان انباشت ۴۴۰۰ میلیاردی سازمان بیمه سلامت از سوی دولت در آینده نزدیک خبر داد. طاهر موهبتی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ افزود: با پرداخت ۲ ماه باقیمانده از اعتبارات سال ۹۶ می توانیم بدهی ۲ ماه اول داروخانه ها و […]

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از پرداخت بخشی از زیان انباشت ۴۴۰۰ میلیاردی سازمان بیمه سلامت از سوی دولت در آینده نزدیک خبر داد.

طاهر موهبتی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ افزود: با پرداخت ۲ ماه باقیمانده از اعتبارات سال ۹۶ می توانیم بدهی ۲ ماه اول داروخانه ها و مراکز طرف قرارداد را تسویه کنیم و تاکنون نیز توانستیم مطالبات سال ۹۵ مراکز درمانی و دارویی را تسویه نماییم و در مجموع ۱۰ ماه در پرداختی هایمان عقب هستیم.

به زودی خبرهای خوشی در رابطه با پرداخت بخش زیان انباشت ۴ هزار و ۴۰۰ میلیاردی سازمان بیمه سلامت از سوی دولت می رسد که با این اعتبار می توانیم فاصله زمانی در پرداختی هایمان را به حداقل برسانیم.

وی افزود: مطالبات مراکز دانشگاهی در تعدادی از استانها به زودی تسویه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت همچنین در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان آتیه سازان حافظ تاکید کرد: انتخاب دکتر ریاحی فر به عنوان مدیرعامل جدید با سوابق خوبی که دارد می تواند کارهای انجام شده در آتیه سازان را ارتقا بخشد.

وی گفت: دکتر ادیانی نیز مسئولیت های مختلفی در سازمان بیمه سلامت داشته و چه چیزی بهتر از آن است که مردم از فردی راضی باشند.

وی با اشاره به اینکه اقتضای حوزه سلامت این است که از فرد به هنگام درمان نژاد و اعتقادش را نمی پرسند و خدمت ارائه می دهند. بنابراین اوج ارزش و معنویت در حوزه سلامت نمود پیدا می کند.

موهبتی گفت: خواستگاه ارتقا و پیشرفت در حوزه های مختلف نیروی انسانی توانمند است و بخش بیمه، یک مدیر عادی لازم ندارد بلکه باید متخصص باشد تا بتواند درآمدزایی کند. بنابراین انتصابات در استانها باید بسیار دقیق باشد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه در حوزه درمان در بیمه سلامت با نگاه اقتصادی صرف نیامدیم، گفت: ایجاد آرامش در جامعه هدف و کنترل بازار از جمله معیارهای لازم است.

وی از مدیریت جدید خواست تا نواقص خدمات رسانی را برطرف و اطلاعات لازم را در اختیار بیمه شدگان قرار دهد.