پرداخت بخشی از قرارداد مسی با ارز دیجیتال
پرداخت بخشی از قرارداد مسی با ارز دیجیتال

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ابعاد جدیدی از چگونگی و مبلغ انتقال مسی به این باشگاه افشا کرد.”پرداخت بخشی از قرارداد مسی با ارز دیجیتال ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در جدیدترین اظهارات افشاگری کرد و از پشت پرده هزینه نجومی برای جذب لیونل مسی پرده […]

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ابعاد جدیدی از چگونگی و مبلغ انتقال مسی به این باشگاه افشا کرد.”پرداخت بخشی از قرارداد مسی با ارز دیجیتال

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در جدیدترین اظهارات افشاگری کرد و از پشت پرده هزینه نجومی برای جذب لیونل مسی پرده برداشت.

نشریه «لو پاریزین» فرانسه خبر داد: قرارداد مسی با پاری سن ژرمن همچنان سری است. اما بخشی از این قرارداد افشا شده که دستمزد مسی با آپشن ها است که سالیانه ۴۱ میلیون یورو است.

گفته می شود مسی پاداشی برای انتقال به پاری سن ژرمن دریافت نکرده و تنها دستمزد ۴۱ میلیون یورویی دریافت می کند.

اما ناصر الخیلفی رئیس باشگاه پاریس در واکنش به اینکه مسی تنها با این رقم رضایت داده، گفت: من از چیزی که شما مطرح می کنید اطلاع ندارم ولی این را می گویم که مسی در ژانویه از یک باشگاه پیشنهاد ۶۰۰ میلیون یورویی برای عقد قرارداد ۴ ساله دریافت کرد. بدون شک من از ریز دستمزد مسی چیزی نمی گویم اما شما با این تفاسیر تصور کنید برای جذب این بازیکن چقدر هزینه شده است.

بخشی از پرداخت قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی جدید پاریسن‌ژرمن به صورت رمزارز پرداخت می‌شود. مسی که بعد از سالها بازی بارسلونا به تازگی به پاریسن‌ژرمن پیوسته، قرار است بخشی از بسته پاداش خوش‌آمدگویی ۳۰ میلیون دلاری خود را به صورت توکن هواداری باشگاه دریافت کند.

در حالی که کل مبلغ این پاداش خوش‌آمدگویی که به صورت رمزارز پرداخت خواهد شد هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما مقامات باشگاه به رویترز گفته‌اند که این مبلغ رقم قابل توجهی خواهد بود. همچنین با توجه به سروصدایی که حول ورود مسی به باشگاه رخ داده، این توکن نیز با افزایش حجم معاملات مواجه شده است.

افزایش قیمت و حجم معاملات توکن PSG
توکن هواداری رسمی باشگاه از زمان شایعات و ورود مسی به باشگاه پاریسن‌ژرمن با رشد چشمگیری در قیمت و معاملات خود مواجه شده است. بر اساس گزارش‌ها، حجم معاملات این توکن در روزهای ورود مسی به باشگاه به بیش از ۱٫۲ میلیارد رسیده بود. همچنین قیمت این توکن نیز طی ۵ روز بیش از ۱۳۰ درصد رشد کرد.

توکن هواداری PSG در ژانویه ۲۰۲۰ با قیمت اولیه ۲ یورو عرضه شد. در حال حاضر قیمت این توکن بیش از ۴۰ دلار است که رشد قابل توجهی را از زمان عرضه آن نشان می‌دهد.

توکن‌های هواداری به منبع درآمد جدید باشگاه‌ها تبدیل شده و برخی از آنها نیز در سالهای گذشته به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند. باشگاه‌هایی مثل آث میلان و بارسلونا نیز به منظور جذب سرمایه از هوادارانشان توکن‌ها هواداری منتشر کرده‌اند.

  • منبع خبر : ایران جیب