پرسپولیس برای پر کردن جای بهترین گلزن تاریخ خود چه می‌کند؟
پرسپولیس برای پر کردن جای بهترین گلزن تاریخ خود چه می‌کند؟
علی علیپور با بهترین آمار گلزنی در تاریخ لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس از این تیم جدا شد تا کار را برای پیدا کردن جانشین خود سخت کند.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد علی علیپور پس از ۶ سال حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد تا مهاجم ۲۵ ساله فوتبال ایران به دنبال رویای خود یعنی بازی در لیگ های خارج از ایران بگردد.” پرسپولیس برای پر کردن جای بهترین گلزن تاریخ خود چه می‌کند؟

مهاجم سرخپوشان پایتخت در نقل و انتقالات زمستانی سال ۱۳۹۳ و زمانی که تنها ۱۹ سال داشت، به پرسپولیس پیوست. او که در سال اول حضورش زیر سایه بازیکنانی نظیر پیام صادقیان، محمد عباس زاده، رضا نوروزی و مهدی طارمی بود با تلاش فراوان توانست ابتدا نظر حمید درخشان و سپس برانکو ایوانکوویچ را به خود جلب کرده و به تدریج زوج موفقی را با مهدی طارمی در پرسپولیس بسازد.

علیپور با سرعت بالای خود تبدیل به امید اول برانکو در فصل هفدهم شد تا جدایی مهدی طارمی در زمستان همان سال لطمه کمتری به سرخپوشان بزند.

مهاجم جوان سرخپوشان پایتخت به قدری خوب بود که برانکو ایوانکوویچ با درخواست او برای پاداش در قرارداد ۲۵۰ میلیون تومانی اش موافقت کرد تا حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت باشگاه نیز برای حفظ این بازیکن مجبور به پذیرش این شرط شود.

علیپور با قراردادی ۹۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس ماند و در فصل نوزدهم نیز با قراردادی نزدیک به دو میلیارد تومان، یکی از مدعیان آقای گلی بود.

 

مهاجم جوان سرخ ها ۲۱۱ بازی برای این تیم انجام داد که موفق شد ۷۴ بار دروازه حریفان را باز کرده و در کنار آن ۱۲ پنالتی نیز بگیرد. علیپور ۲۶ پاس گل هم داد تا نشان دهد می تواند در کنار گلزنی، بازیسازی کرده و همبازیانش را در موقعیت گل قرار دهد. عملکردی که باعث دعوت او به تیم ملی هرچند کوتاه مدت هم شد.

علیپور با ۴ قهرمانی در لیگ برتر، سه بار کسب سوپرجام، یک قهرمانی در جام حذفی و یک نایب قهرمانی لیگ قهرمان آسیا جزو پرافتخارترین بازیکنان تاریخ این باشگاه شد.

گلزنی های علیپور باعث شد تا او تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این تیم در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شود.” پرسپولیس برای پر کردن جای بهترین گلزن تاریخ خود چه می‌کند؟

علیپور حالا با رفتنش می تواند سرخپوشان را با مشکل اساسی در گلزنی روبرو کند و یحیی گل محمدی را امیدوار به درخشش بازیکنان جانشین از جمله عیسی آل کثیر خرید جدید خود نگه دارد.

  • منبع خبر : مهر