شاخص بورس به ارتفاع ۹۲ هزار واحد پرش کرد
شاخص بورس به ارتفاع ۹۲ هزار واحد پرش کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۰۷۶ واحد رشد و به ارتفاع ۹۲ هزار واحد پرش کرد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۲۶۲میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۳۱۱میلیارد تومان در ۹۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۰۷۶واحدی در ارتفاع ۹۲هزار و ۶۲۸ واحد قرار گرفت. […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۰۷۶ واحد رشد و به ارتفاع ۹۲ هزار واحد پرش کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۲۶۲میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۳۱۱میلیارد تومان در ۹۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۰۷۶واحدی در ارتفاع ۹۲هزار و ۶۲۸ واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین شد و در مقابل نمادهای معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مخابرات ایران و پتروشیمی فجر با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۳۴۵واحد، کل (هموزن) ۵۰واحد، قیمت (هموزن) ۳۷واحد، آزاد شناور ۱۱۴۶واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۱۰۱۴و ۹۶۷واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۵۴۰میلیون ورقه به ارزش ۴۰۴میلیارد تومان در ۳۷هزار نوبت، آیفکس ۷٫۹ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۰۳۰واحد قرار گرفت.