پرفروش‌ترین گوشی‌ها در ۲۰۱۹ کدامند؟
پرفروش‌ترین گوشی‌ها در ۲۰۱۹ کدامند؟
فهرستی از گوشی‌های هوشمند پرفروش در سال جاری میلادی منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران موبایل در بازارهای جهانی به خرید کدام گوشی‌ها تمایل بیشتری دارند.

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد به تازگی فهرستی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌ها هوشمند در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است که آیفون ایکس‌آر، گلکسی آ۱۰ و گلکسی آ۵۰ سامسونگ موفق شده اند به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم آن جای بگیرند.

با نگاه مختصری بر مجموعه گوشی‌های پرفروش سال می‌توان دریافت که کاربران علاقه زیادی به خریداری و استفاده از گوشی‌های مقرون به صرفه پیدا کرده و تمایل چندانی برای خرید گوشی‌های پرچمدار شرکت های مختلف ندارند.

در زیر نام مدل گوشی‌های هوشمندی که در سال جاری میلادی بیشترین میزان فروش را به نام خود به ثبت رسانده‌اند، آمده است:

۱. آیفون ایکس‌آر اپل (Apple iPhone XR)

۲. سامسونگ گلکسی آ۱۰ (Samsung Galaxy A۱۰)

۳. سامسونگ گلکسی آ۵۰ (Samsung Galaxy A۵۰)

۴. آیفون ۸ اپل (Apple iPhone ۸)

“پرفروش‌ترین گوشی‌ها در ۲۰۱۹ ”

۵. شیائومی ردمی ۶آ (Xiaomi Redmi ۶A)

۶. شیائومی ردمی نوت ۷ (Xiaomi Redmi Note ۷)

۷. سامسونگ گلکسی جی۲ (Samsung Galaxy J۲ Core)

۸. اوپو آ۵ (Oppo A۵)

۹. آیفون ایکس اس مکس اپل (Apple iPhone XS Max)

۱۰. سامسونگ گلکسی آ۳۰ (Samsung Galaxy A۳۰)

پرفروش‌ترین گوشی‌ها در سال گذشته کدامند؟شیائومی بعنوان یکی از برندهای نوظهور و شرکت‌های چینی تولیدکننده موبایل با اختصاص سه جایگاه نخست این رده‌بندی در صدر پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند قرار گرفته است که بعد از آن، گوشی‌های پرچمداری از سامسونگ، شیائومی، وان پلاس، ویوو و اوپو نیز جایگاههای بعدی این فهرست را از آن خود کرده اند.

نکته جالب اینجاست با اینکه شیائومی سه رتبه نخست این فهرست رده بندی را از آن خود کرده است، اما سامسونگ با اختصاص چهار گوشی هوشمند به پرفروش‌ترین و موفق‌ترین برند موبایل تبدیل شده است.

با نگاه مختصری بر این فهرست می توان به وضوح دریافت که شرکت های آسیایی تولیدکننده موبایل پرفروش ترین های جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی را به خود اختصاص داده اند و جالب است که هیچ جایگاهی برای گوشی‌های آیفون اپل در این فهرست وجود ندارد.

نکته دیگری که در این فهرست به چشم می‌خورد، علاقه و تمایل زیاد کاربران جهانی به گوشی‌های هوشمند میان رده بجای گوشی‌های پرچمدار است.

  • منبع خبر : ایسنا