پروژه جدید ویل اسمیت
پروژه جدید ویل اسمیت
بازار مجازی کن ارایه کننده پروژه جدید آنتوان فوکوا با عنوان «آزادی» با بازی ویل اسمیت خواهد بود.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از ددلاین، فیلم اکشن «آزادی» به کارگردانی آنتوان فوکوا بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم ویلیام ان. کولاژ ساخته می‌شود. این فیلم با بازی ویل اسمیت در مورد برده‌ای فراری به نام پیتر است که از لوییزیانا در سرزمین‌های جنوب فرار می‌کند و به ارتش اتحادیه شمال ملحق می‌شود.

این تریلر بر اساس داستانی واقعی شکل می‌گیرد که از یک عکس که تصویری واقعی و تاریخی از «پیتر شلاق‌خورده» نمایش می دهد، بیرون آمده است. این تصویر سال ۱۸۶۳ در «ایندیپندنت» و بعد در «هارپرز ویکلی» منتشر شد تا توحش آمریکایی‌ها در برده‌داری را نشان دهد. همین تصویر در نهایت موجب شد تا کشورهایی مانند فرانسه از ایالت‌های جنوبی آمریکا کتان نخرند.

این فیلم با استفاده از مستندات تاریخی ساخته می‌شود تا داستانی احساسی از سفر مرگبار پیتر را روایت کند و شجاعت و قدرت او را برای بقا در طی ۱۰ روز به تصویر بکشد.

فوکوا از این عکس به عنوان اولین تصویر جنجالی از خشونت برده‌داری یاد کرد که به چشم دنیا رسید.

«آزادی» نگاهی متفاوت با فیلم‌هایی چون «۱۲ سال بردگی» دارد و فوکوا معتقد است ویل اسمیت بهترین بازیگر برای ایفای این نقش است.

تاکید فوکوا در این فیلم بر مبارزه شخصیت اصلی است نه گرفتن انتقام.

فیلمبرداری این پروژه از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود زیرا فوکوا باید مراحل پایانی «بی‌نهایت» را به انجام برساند.

ویل اسمیت نیز پیش از کرونا داشت در فیلم «شاه ریچارد» بازی می کرد.

ویل اسمیت (به انگلیسی: Willard Christopher “Will” Smith, Jr) ‏ (زادهٔ ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۸) که با نام ویل اسمیت شناخته می‌شود، هنرپیشه، خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او آثار قدرتمندی نیز در تلویزیون داشته‌است. در ماه آوریل ۲۰۰۷ هفته‌نامه نیوزویک از او به عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود یاد کرد وی چهار بار نامزد جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اسکار و یک بار نیز برنده جایزه گرمی شده‌است. همچنین ویل اسمیت در کنار نیکی جَم، ستاره موسیقی رگی‌تون، و اِرا استرفی، خواننده پاپ از کوزوو، مراسم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ برعهده داشت، ویل تا اینجا در ۲۳فیلم امریکایی و ۲فیلم انگلیسی بازی کرده است.

  • منبع خبر : مهر