پنجعلی: پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته می‌شود
پنجعلی: پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته می‌شود
مدیرآکادمی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیم‌ها در رده پایه نباید صرفا به دنبال کسب نتیجه باشند.

به گزارش صبح اقتصاد مدیرآکادمی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیم‌ها در رده پایه نباید صرفا به دنبال کسب نتیجه باشند.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس فصل گذشته شرایط خوبی را تجربه کرد اما برای قهرمانی کمی کم شانس بود. بالاخره در یک لیگ تیمی قهرمان می‌شود تیمی هم نایب‌قهرمان می‌شود و این‌بار قرعه به نام پرسپولیس نبود که قهرمان شود. در طول فصل گذشته بازیکنان واقعا تلاش کردند و در خیلی از بازی‌ها عمکرد خوبی داشتند و با وجود مشکلات فراوانی که وجود داشت، نتایج بدی هم کسب نشد. با این حال در مجموع پرسپولیس خوب کار کرد.

او درباره خریدهای جدید پرسپولیس هم گفت: در همه تیم‌ها همیشه کادر فنی درباره لیست خروجی و خریدهای جدید تصمیم می‌گیرد و باید به نظر کادر فنی احترام گذاشت. پرسپولیس هم تا به حال خریدهای خوبی انجام داده است که نشان می‌دهد کادر فنی به خوبی از ایرادات فصل گذشته آگاه بوده است.

کاپیتان سال‌های پیش پرسپولیس هم‌چنین گفت: مرتضی پورعلی‌گنجی به عنوان مدافع ملی‌پوش بازیکن بسیار خوبی است که می‌تواند در خط دفاع به پرسپولیس کمک کند. در دروازه تیم هم علیرضا بیرانوند آمده که از نظر فنی توانایی‌های خود را نشان داده است و قطعا به عنوان یک دروازه‌بان مطمئن می‌تواند برای تیم مفید باشد. از طرف دیگر در پست دفاع راست دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس آمده که این نشان می‌دهد کادر فنی پرسپولیس به دنبال تقویت تیم در کناره‌هاست.

وی در ادامه درباره جدایی دو مربی پرسپولیس هم گفت: درباره این دو مربی و عملکردشان من نمی‌توانم نظری بدهم. هم درباره بازیکنان و عملکرد مربیان این سرمربی تیم است که می‌تواند بهترین نظر را بدهد. بالاخره سرمربی تیم به دنبال این است  که بهترین کادر و بازیکنان را برای پرسپولیس بیاورند تا بتوانند با کمک هم بهترین نتاج را کسب کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با جذب نفرات جدید هواداران پرسپولیس می‌توانند امیدوار باشند تیمی رویایی ببینند، گفت: قطعا همینطور است. پرسپولیس درحال بستن تیم خوبی است و قطعا پرسپولیس می‌تواند با جذب این بازکنان و تلاش‌های کادر فنی تیم قدرتمندی برای فصل بعد باشد و برای قهرمانی آسیا بجنگد.

مدیرآکادمی پرسپولیس هم‌چنین گفت: در بخش آکادمی باشگاه هم باید تلاش کنیم بازیکنان جوان را پروش بدهیم. در رده پایه متاسفانه تیم‌ها نتیجه‌گرا شده‌اند که کار درستی نیست. تیم‌ها در رده پایه باید تلاش کنند که در پرورش بازیکنان قدم‌های خوبی بردارند و فقط به دنبال کسب نتیجه نباشند.