پورموسوی حرف آخر را برای ترانسفر عبدالله‌زاده به یونان می‌زند
پورموسوی حرف آخر را برای ترانسفر عبدالله‌زاده به یونان می‌زند

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: حرف اول و آخر را از نظر فنی برای ترانسفر احمد عبدالله زاده به تیم پانیونیوس یونان سیروس پورموسوی می‌زند. محمدرضا شریف  درباره آخرین تصمیم باشگاه فولاد برای انتقال احمد عبدالله زاده به تیم پانیونیوس یونان گفت: هیات مدیره وظیفه حمایتی و نظارتی دارد. بهترین حمایت هم این است […]

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: حرف اول و آخر را از نظر فنی برای ترانسفر احمد عبدالله زاده به تیم پانیونیوس یونان سیروس پورموسوی می‌زند.

محمدرضا شریف  درباره آخرین تصمیم باشگاه فولاد برای انتقال احمد عبدالله زاده به تیم پانیونیوس یونان گفت: هیات مدیره وظیفه حمایتی و نظارتی دارد. بهترین حمایت هم این است که از نظر کادر فنی که خود هیات مدیره انتخاب کرده است، حمایت صورت بگیرد. عبدالله زاده پیشنهادی از تیم پانیونیوس یونان دارد و انتقالش به این تیم به نظر کادر فنی بستگی دارد.

وی افزود: احمد عبدالله زاده نسبت به گذشته در وضعیت بهتری به کار گرفته می شود. او خودش را در تیم فولاد نشان داده است و به درستی از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی هم دعوت شده است. تصمیمی که برای وی گرفته می شود باید به شکلی باشد که روند رو به رشد این بازیکن حفظ و مصالح باشگاه هم در نظر گرفته شود. باید حفظ مصالح باشگاه و بازیکن همزمان مدنظر باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد تصریح کرد: از نظر فنی این کادر فنی و آقای پورموسوی است که حرف اول و آخر را درباره رفتن یا ماندن عبدالله زاده می زند. روز گذشته هیات مدیره باشگاه جلسه ای داشت که البته بنده به خاطر تاخیر در پرواز به این جلسه نرسیدم ولی قرار شد امروز نظر نهایی پورموسوی در این ارتباط گرفته شود.

«آیا اگر انتقال عبدالله زاده به یونان از نظر مالی برای باشگاه مقرون به صرفه نباشد ولی پورموسوی با آن موافقت کند، باشگاه از این تصمیم حمایت می کند؟» شریف در پاسخ به این سئوال گفت: این پیشنهاد از نظر مالی برای باشگاه فولاد خیلی تاثیرگذار نیست. اتفاقا در انتقال عبدالله زاده آخرین چیزی که مدنظر قرار دارد، مسائل مالی است چون تاثیری در بودجه باشگاه ایجاد نمی کند. ما قبل از شروع فصل، بودجه بندی را انجام داده ایم و تنها باشگاهی هستیم که پرداختی هایمان به دقیقه است و تاخیری نداریم.

وی ادامه داد: درست است یک مبلغی از این انتقال به باشگاه اضافه می شود ولی در بُنیه اقتصادی باشگاه تاثیرگذار نیست. همانطور که گفتم بحث اول در انتقال عبدالله زاده مسائل غیر مالی است.

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان در ادامه صحبتهایش در پاسخ به این سئوال که آیا هیات مدیره درباره حرکت رحیم زهیوی هم تصمیمی گرفته است یا خیر؟ گفت: این صحبتها کمکی به فولاد نمی کند. تخلف خاصی از سرپرست باشگاه از سوی زهیوی به ما گزارش نشد. اگر هم کنار زمین صحبتی رد و بدل شده بود، این مسائل در فوتبال طبیعی است.