پوگبا: برای من فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی یونایتد باشد
پوگبا: برای من فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی یونایتد باشد

هافبک شیاطین سرخ درباره تعهد بالای خود به این تیم در اردوی تیم ملی فرانسه به صحبت پرداخت. به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، بعد از جام جهانی روسیه اخبار زیادی درباره اختلاف نظر مورینیو و پل پوگبا منتشر شد و حتی عنوان شد که این بازیکن قصد دارد راهی بارسلونا شود. این […]

هافبک شیاطین سرخ درباره تعهد بالای خود به این تیم در اردوی تیم ملی فرانسه به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، بعد از جام جهانی روسیه اخبار زیادی درباره اختلاف نظر مورینیو و پل پوگبا منتشر شد و حتی عنوان شد که این بازیکن قصد دارد راهی بارسلونا شود. این هافبک فرانسوی که با کشورش به عنوان قهرمانی در جام جهانی روسیه دست یافت، درباره حضور در یونایتد و کار با مورینیو گفت: یک چیز را با صراحت می‌توانم بگویم. برای من فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی باشد. من تمام تلاشم را برای تیمم خواهم کرد و ۱۰۰ درصد توان را برای یونایتد خواهم داشت. چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم.

او اضافه کرد: من بعد از جام جهانی دیر به تمرینات تیم اضافه شدم و تلاش می‌کنم به خوبی جام جهانی برای تیمم ظاهر شوم و نمایش خوبی داشته باشم. من هیچ‌وقت درباره رفتن از یونایتد صحبت نکردم و تمام توانم روی موفقیت تیم و البته شرایط بدنی و روحی و روانی خودم بوده است.

منچستریونایتد در چهار بازی ابتدایی خود در لیگ برتر به ۲ برد و ۲ باخت رسیده و در هفته پنجم باید برابر واتفورد شگفتی‌ساز به میدان برود که هر چهار دیدار خود را با برد به پایان رسانده و این هفته موفق به شکست تاتنهام شد.