پيام مديرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت درگذشت همکار
پيام مديرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت درگذشت همکار
دکترحسين مهري مدیرعامــل بانــک صنعــت و معــدن بــه مناســبت درگذشـت مرحوم مغفور جواد نصيريان معاون روابط عمومي ایــن بانــک، پیام تسليتي صــادر کــرد. در این پیام آمده است:

پيام مديرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت درگذشت همکار

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، دکترحسين مهري مدیرعامــل بانــک صنعــت و معــدن بــه مناســبت درگذشـت مرحوم مغفور جواد نصيريان معاون روابط عمومي ایــن بانــک، پیام تسليتي صــادر کــرد. در این پیام آمده است:

“انا لله و انا اليه راجعون”

خبر درگذشت ناگهاني همکار عزيزمان جناب آقاي جواد نصيريان از کارکنان خدوم اين بانک، موجب تأسف و تأثر عميق اينجانب گرديد.

زنده ياد جواد نصيريان سالها در مسیر خدمت بی‌منت به بانک صنعت و معدن و پيشبرد اهداف سازماني اين مجموعه تلاش کرد و براي همه همکاران ، نمونه انساني دلسوز، متعهد و اخلاق مدار بود که در طول حيات خود با تخصص و بينشي ارزشمند، منشاء خدمات مؤثر و ماندگاري گرديد.

انسان شريفي از ميان ما رفت که اهتمامي شايسته و جدي در اعتلاي فرهنگ سازمان داشت و داراي ذوق ادبي، طبع شعر و قلمي شيوا بود و بي شک فقدانش ضايعه اي غير قابل جبران براي اين بانک است.

اينجانب با اندوهي فراوان و با پاسداشت اين زحمات و تلاش ها، درگذشت اين همکار گرانقدر را به تمامي همکاران گرامي و خانواده محترم آن مرحوم، تسليت عرض مي نمايم و براي روح آن فقيد سعيد، غفران واسعه الهي و براي بازماندگان، صبر و شکيبايي از درگاه ايزد منان مسئلت دارم.