هشدار درباره پیامدهای منفی همه‌پرسی اقلیم کردستان
هشدار درباره پیامدهای منفی همه‌پرسی اقلیم کردستان

وزیر خارجه سوریه و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران درباره پیامدهای منفی همه‌پرسی اقلیم کردستان هشدار دادند. به نقل از سانا، علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کشورمان و هیئت همراه وی صبح امروز با ولید المعلم وزیر خارجه سوریه دیدار کردند. […]

بروجردی

وزیر خارجه سوریه و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران درباره پیامدهای منفی همه‌پرسی اقلیم کردستان هشدار دادند.

به نقل از سانا، علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کشورمان و هیئت همراه وی صبح امروز با ولید المعلم وزیر خارجه سوریه دیدار کردند.

دو طرف در این دیدار درباره روابط دوجانبه منحصر به فرد و تلاش‌های دو کشور در مبارزه با تروریسم و گروه‌های افراطی و همچنین آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌ویژه همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق گفتگو کردند.

معلم و بروجردی در این دیدار بر مواضع مشترک دو کشور مبنی بر حفظ حاکمیت عراق و جلوگیری از لطمه دیدن وحدت این کشور تاکید کردند و درباره پیامدهای منفی همه‌پرسی بر ثبات منطقه و جنگ علیه تروریسم هشدار دادند.

وزیر خارجه سوریه در این دیدار تاکید کرد که کشورش به جنگ علیه تروریسم ادامه می‌دهد تا آن را در همه مناطق سوریه از بین ببرد.

معلم همچنین از حمایت‌های همه جانبه و پیوسته جمهوری اسلامی ایران از سوریه قدردانی کرد.

بروجردی نیز در این دیدار بر ضرورت تقویت روابط بین پارلمان سوریه و مجلس شورای اسلامی ایران که یکی از جلوه‌های روابط مستحکم بین دو کشور به شمار می‌رود، تاکید کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به حمایت از سوریه در نبرد علیه تروریسم و حامیان آن ادامه می‌دهد تا تحقق پیروزی و بازگشت صلح و ثبات به این کشور که قریب‌الوقوع است، جشن گرفته شود.