پیام بونوچی به هواداران یوونتوس: از همین امروز برای نبردهای بزرگ متحدتر از قبل هستیم
پیام بونوچی به هواداران یوونتوس: از همین امروز برای نبردهای بزرگ متحدتر از قبل هستیم

لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس در پی ثبت سیصدمین بازی‌اش با پیراهن این تیم از هواداران یووه خواست تا متحدتر از قبل باشند. به گزارش خبرگزاری تسنیم ، لئوناردو بونوچی که پس از جدایی از یوونتوس، فصل ۱۸-۲۰۱۷ را در میلان سپری کرد، اما دوباره در تابستان اخیر تصمیم به بازگشت به جمع‌ راه‌راه پوشان تورین گرفت، شب […]

لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس در پی ثبت سیصدمین بازی‌اش با پیراهن این تیم از هواداران یووه خواست تا متحدتر از قبل باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، لئوناردو بونوچی که پس از جدایی از یوونتوس، فصل ۱۸-۲۰۱۷ را در میلان سپری کرد، اما دوباره در تابستان اخیر تصمیم به بازگشت به جمع‌ راه‌راه پوشان تورین گرفت، شب گذشته (یکشنبه) از سوی باشگاه یوونتوس بابت ثبت سیصدمین بازی‌اش در این تیم مورد تقدیر قرار گرفت.

بونوچی که در روزهای اول بازگشتش به یوونتوس مورد استقبال خوبی از سوی هواداران این تیم ایتالیایی قرار نگرفت، اما رفته‌رفته هواداران یووه با او آشتی کردند، با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «روز احساسی برای من است و این باعث می‌شود بابت چیزهایی که با یکدیگر در سال‌های اخیر ساخته‌ایم، افتخار کنم. افراد کمی هستند که این فرصت را پیدا می‌کنند تا عضوی از تاریخ یوونتوس شوند. من احساس خوشبختی می‌کنم چون پس از یک دوره دوری از خانه، اکنون دوباره اینجا هستم و در حال رشد و پیروزی با این پیراهن هستم».

در ادامه پیام مدافع بیانکونری آمده است: «به امید برداشتن گام‌های بعدی برای قرار گرفتن در موزه باشگاه یوونتوس با پیراهن‌های مهم، از این فرصت استفاده می‌کنم و از تمامی کسانی که در جریان تمامی این بازی‌هایی که برای یووه انجام دادم، به من باور داشتند و از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم. از همه شما بابت چیزهایی که به من دادید، تشکر می‌کنم. از همین امروز برای نبردهای بزرگ که ما را به اهداف بزرگ می‌رساند، حتی متحدتر از قبل هستیم».