پیام تهدیدآمیز سفیر آمریکا در عراق به نمایندگان جدید این کشور
پیام تهدیدآمیز سفیر آمریکا در عراق به نمایندگان جدید این کشور

برخی منابع عراقی در فضای مجازی تاکید کردند که سفیر آمریکا در عراق پیامی تهدیدآمیز به تلفن همراه نمایندگان جدید این کشور ارسال کرده است.  برخی منابع عراقی اعلام کردند که «داگلاس سلیمان» سفیر آمریکا در عراق یک پیام تهدید آمیز به گوشی های تلفن همراه نمایندگان پارلمان این کشور ارسال کرده است. طبق گفته […]

برخی منابع عراقی در فضای مجازی تاکید کردند که سفیر آمریکا در عراق پیامی تهدیدآمیز به تلفن همراه نمایندگان جدید این کشور ارسال کرده است.

 برخی منابع عراقی اعلام کردند که «داگلاس سلیمان» سفیر آمریکا در عراق یک پیام تهدید آمیز به گوشی های تلفن همراه نمایندگان پارلمان این کشور ارسال کرده است.

طبق گفته این منابع عراقی، سفیر آمریکا در عراق به نمایندگان جدید از طریق گوشی تلفن همراه اعلام کرد که حمایت از حیدر العبادی برای دور دوم نخست وزیری و حمایت از ائتلاف حامی این رویکرد، به معنای رهایی یافتن از خطر داعش است در غیر این صورت …

وزیر خارجه آمریکا نیز شامگاه یکشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: کمی پیش با برت مک گورک فرستاده رئیس جمهوری آمریکا به عراق که هم اکنون به نمایندگی از من و رئیس جموری آمریکا در بغداد برای مأموریت بزرگی بسر می برد، صحبت کردم  تشکیل یک دولت قدرتمند عراقی بر اساس استانداردهای ملی؛ برای شکست دادن داعش ضروری است!